kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Förlåt för att jag inte bloggat idag

Av Angelique Jallow - 30 juni 2013 23:13

Som rubriken lyder, förlåt för att jag inte har bloggat något idag :/ Jag kommer nog typ inte blogga nånting imorgon heller bara för att jag är med Essi, Emma och Sebbe hela dagen X)

Jag ska förmodlifgen dygna inatt med Emma för vi orkar typ inte sova eller nånting.. Haha :D

Jag har typ ingenting mer att skriv typ.. 

 Eller jo, faktiskt! Fortsätt att fråga saker till Frågestunden! Jag har liksom inte fått några frågor än... *host* 

Ett annat samtalsämne; jag vill pierca mig. Essi och Emma vill ha septum (näspiercing) men jag vill ha Angelbites. Det här är Angelbites:

     

Och det här är septum:

 

Jag har gjort om bilden lite så att ni ska kunna se den bättre. 

Essi är inte rädd för nålar eftersom hon ska skaffa Labret också :3 

Jag kan nån gång skriva om vilka piercingar jag vill ha om ni vill. Hehe 

 

Well, nu ska jag redigera lite bilder, så vi syns säkert inatt eller nått! 


SAYONARA!

 

Hashtags: #kawaii #kawaiides #japan #typ #hashtags #ennygrej #eller #nått #sommarlov

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards