kawaiiandnormal

Alla inlägg under oktober 2013

NHL

Av Angelique Jallow - 30 oktober 2013 20:14

Tjena tjena!
Jag sitter justnu på fritidsgården med Tini och Kevin (och syrran) och tittar på mesans Tini och Kevin spelar NHL. Det är skittråkigt att sitta och titta på, men skitkul att lyssna på XD
Imorgon taggar vi Ullared med dom bästa! :D Jag ska bland annat handla the Sims 3, kläder och kanske nånting till Fluff. Och en parfym till Felicia :)
Men, men vi syns hemma för nu ska jag dra ;)

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 30 oktober 2013 13:02

Hejsan!


Jag hade tänkt länka er en musikfil där jag sjunger Jolene av Dolly Parton. Det är faktiskt en av mina många favvolåtar c:

Vid 4-tiden idag ska jag iallafall åka till Spökhuset i Grästorp med Hjo's ftg (fritidsgård) och det kommer bli kul hoppas jag c:

Fast jag har ingen att gå med.. Men jag hoppas att det blir bra ändå :)

Helt random men jag lyssnar justnu på Tsunami c: Den är ju så bra c:  

Men här kommer länken:


  Det är bara en liten bit c:

Audio and voice recording >>

Here comes the whole song I hope c:



Voice Recorder >>

Den sista kanske inte låter så bra, men aa

Nu måste jag skynda mig C:


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 28 oktober 2013 17:35

Hej! :)

Tydligen så är det en storm påväg in mot västsverige som tydligen heter "Judas".. 

Som Lady GaGa's låt Judas x'D 

Nu ska jag, som min vän Olivia, titta på Under The Dome som jag inte hinner titta på på torsdagarna bara för att jag börjar tidigt D:

Och nu fick jag veta att stormen heter Simone. 

VAFASEN HETER DEN

Bara den inte heter Gertrud, för det namnet är såå fuult XD Förlåt om du heter det, men det är min personliga åsikt :)

Men, nu ska jag kolla vidare, hade bara tänkt att säga att stormen Simone/Judas drar in över Gotland med full kraft nu och kommer troligen dra in över västsverige också...



SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 25 oktober 2013 23:55

HALLU!

Idag är det ca 1 år sedan jag startade bloggen! Målet med bloggen då, var att bli lika stor som Epicfaiil och alla andra stora och kända bloggare/bloggerskor!
Men jag är inte riktigt där än, men en dag hoppas jag att det händer. :)
Jag skriver ett blogginlägg bara så att ni vet. Om ni undrar vart jag får alla snygga bilder från förstås :3
Men, men, jag har fått någon infektion eller nått på tummarna och högra ringfingret så jag har plåster på tummarna. Jag hade på ringfingret men jag tog av det idag och har gjort det några gånger men satte på det igen, men idag slängde jag det äntligen! Hehe.. Toppen av fingret (typ) hade skrumpnat ihop så det såg ut som ett zombiefinger! Haha!
Vi hade disco i skolan idag by the way, det var vi som höll i det och det var från F-5 klasserna :) Första bilden är hur jag såg ut på första discot :)
Det första discot gick inte bra, jag blev så stressad att jag blev ledsen.. Men sen gick det bättre!
Vi tjänade mer än 1000kr! AWESOME!
Men, nu är jag hungrig och jag ska sova, så ja :) Imorgon ska jag försöka att bomba er med inlägg och inspiration och grejer :)
Och baka morotskaka :3
Well,

SAYONARA!
Någon som tittar på Under the Some förresten? I slutet på del 4 blev det så spännande att jag fick ont i magen..
"Teckningen" på whiteboardtavlan har min fantastiske och lite läskiga kompis Andreas gjort!

Av Angelique Jallow - 23 oktober 2013 20:33

HALLÅ!


Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men jag har vart lite upptagen ;) Men jag ska sätta igång med Halloween headern nu, eftersom den är försenad c;

Inget långt inlägg precis..

Men jag och min klass ska ha Halloween disco för F-5 på fredag 17:00 till 21:00 (tror jag) på fredag! :) PÅ Hjortmosseskolan i Trollhättan ;)

Kom gärna! C:

Jag har också, på något konstigt vis, lyckats på en infektion på ringfingret.. :c  Och det gör ont som satan i perkele pimpi men som tur är har jag plåster på! ;)

Hehe :) 

Nu ska jag lägga upp headern så får ni se om nu tycker att det är fint :)

*Kommer även ändra hela designen*


SAYONARA!

 


Av Angelique Jallow - 20 oktober 2013 21:14

 

Bild från tumblr


Hej!

Det regnade idag..

Och imorgon ska jag till Kronan...

D:

Inget mer att säga.

Så jag får väl säga gonatt :)

Ska föresten göra en halloween header så fort som möjligt! ;)


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 19 oktober 2013 18:11

HALLOJ! :D

Jag har nyss vart ute och återvunnit saker, pantat och köpt några "remmar". Sorry sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har liksom varken haft tid eller orkat, så ja.. :/ Jag kollar justnu runt på Tumblr och på olika Simsbloggar c: Bara för att jag typ har tråkigt.. Imorgon klockan 14 ska jag, Jaqueline, mamma och troligen Fluff åka till Gräsmaden, alltså där mormor och morfar bodde innan dom dog :) Kommer bli kul, för jag, Jaqueline, mamma och mammas dåvarande sambo har vart där en gång förut :3 Fast då var jag och Jaqueline kanske ca 4 år, så jag kommer inte ihåg så mycket, hehe :)

I julklapp hoppas jag få pengar, platåskor och The Sims 3 :3 

Och by the way, på måndag ska jag och min klass tll Kronan (Kronogården) 8:30 för att kolla på "Framtidståget" eller vad det nu var.. TAGGA ATT GÅ UPP VID 6:00...ELLER INTE. BLÖ

Och sen den 25:e så fyller bloggen 1 år! YAAAAAAAAAAAAAYY! C: Då ska jag (förhoppningvis) ladda upp en hel drös med gifs, vanliga bilder och massa grejer! :D

Och sen den 31:e så taggar jag Ullared med fritidsgården! :D YAY Jag har by the way, ALDRIG NÅGONSIN vart på Ullared. Det är så pinsamt att jag bara har åkt förbi.. 

-.-

Och idag så har vi också vart på Överby och handlat och då köpte mamma (eller nja, jag frågade mamma om jag kunde få dom förra veckan, men då sa hon "nästa gång istället" och då tyckte jag att denna gången vart det bra, så ja...) MOSHI MONSTERS KLISTERMÄRKEN! :D :D :D Så jag satte några på datorn och några ska jag ha i skåpet c': 

KAWAII DESU~ ^w^

Men, nu ska jag göra iordning sängen och så, så ja..


SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 13 oktober 2013 23:16

Gokväll!
Hehe, jag ska egentligen sova nu, men jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Blir inget långt inlögg tyvärr, för jag är sugen på vatten.. :D
Jag har föresten tillbringat dagen med att bara spela piano och jag tog aldrig på mig riktiga kläder, utan, jag hade på mig min pyjamas hela tiden :D
Well, nu ska jag knarka astmatabletter (skojar med er) och gå för att ta vatten. :)

SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards