kawaiiandnormal

Alla inlägg under november 2014

Av Angelique Jallow - 30 november 2014 20:03


Hej! :3

Jag har nog bestämt mig för att skriva ett inlägg eller två
per månad. Det är nog bäst så.
Inte lika roligt, men jag måste typ göra så.
Men jag hade tänkt att ha en liten julkalender nu i december ;)
Det kommer inte vara några ?priser?, eller alltså inte typ gåvor
som jag ska skicka på posten, utan det kommer vara typ ?Dagens..? och typ
?Tips..? och så vidare.
November har vart en ganska okej månad, det har vart kallt
men det ska ju ändå vara kallt nu.
Det är ju faktiskt december imorrn! :D
1 Advent idag, vad tycker ni om det? :3
Jag älskar advent! :D
Har ni satt upp alla saker och så än?
Alla firar ju inte advent och tycker att ?det är väl inget att fira??
Jag vet inte just varför man firar advent men jag tycker
bara att det är så himla mysigt och gosigt, så varför inte? ^^
Jag hoppas, hoppas, hoppas på att jag får Doctor Who grejer i julklapp C:
Åh, jag älskar den serien av hela mitt hjärta c?:
Vad önskar ni er i julklapp? c:
Vad ska ni köpa/vad har ni köpt för julklappar till era vänner och
släktingar? 8)

Well, nu har jag inget mer att säga, höhö..

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 16 november 2014 16:40

Hej igen :)

Jag har nu ändrat designen på bloggen och jag personligen tycker att

det blev skitfult men jag orkar inte sitta och ändra på det

nu för jag har suttit och grejat med det i flera timmar.

Så för att koppla av litegrann ska jag spela

The Sims 3.

Och äta honung C:

För klockan 19 ska jag spela Eden Eternal med mina bästa polare 

Sanna och det längtar jag faktiskt till.

Om jag ska vara ärlig så har jag väntat på det

hela dagen ;-;

Höhöh.

Men innnan jag sätter igång sims 3, ska

jag skicka ett mail till biografen här i Trollhättan och fråga om de

inte kan göra biografen helt nötfri. 

Jag är extrem nötallergiker så det är alltid en fara för mig att

gå på bio (även om dom sätter ut en skylt).

På biografen kan man köpa M&M's med jordnötter i, Twix, Daim osv.

Om någon öppnar en M&M's påse med jordnötter i en biografsal när jag är där inne

kan det innebära livsfara.

Jag vill också kunna gå på bio, jag tycker att det ska vara en

självklarhet att det ska vara nötfritt på allmänna platser.

Så det ska jag göra :)


SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 16 november 2014 12:54

Wow,

det var verkligen längesen jag var här sist..

Jag ska iallafall försöka att börja blogga igen.

Kanske en gång varje vecka?

Nu ska jag försöka mig på att göra en vinterdesign till bloggen,

det närmar ju sig faktiskt jul liksom ^^

Har typ inget att säga xD


Eller jo kanske att jag har en underbar flickvän som är helt

underbart fabulös och att vi snart har vart ihop i 2 månader? c:


Höhöhö..

Det var väl typ det? xD

Haha,

SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards