kawaiiandnormal

Alla inlägg under januari 2014

Av Angelique Jallow - 28 januari 2014 18:22

Veckans låt är...!

 


Wonderland med Ke$ha! 

 

Det jag älskar med den låten, är att den är ganska chill, men ändå lite catchy. Den fastnar lätt i huvet, tycker jag. Hon har ändå ganska många bra låtar som är rätt så catchy och så, men den här gillar jag typ näst näst mest. Hehe.

 

Jag valde den för att den är bra. Kort sammanfattat.

 

Och öh..

Jag har inget mer att skriva förutom att imorrn ska jag kanske till stallet med Jaqueline och ikväll ska jag förhoppningsvis spela med Sanna.

Ni kan gärna adda mig på skype, för jag har riktigt jävla tråkigt o.o

På skype heter jag: angelique.jallow1

 

Bara att adda! C:

Well, ska nog.. EH ÄTA PÅ EN SOCKERBIT...nu..

EH.

 

SAYONARA!

 

När jag fortfarande hade rosa-blått hår :c I miss it so much... :'c

 

Av Angelique Jallow - 25 januari 2014 16:33

TJA.

Någon som spelar Eden Eternal här? o.o

Jag älskar det spelet c':

Det är så kul, särskilt när man spelar med annat folk också.

Som igår, när jag spelade med min kompis Sanna :)

Spelade lite förut på min övriga gubbar i de två olika serverna.

c:

Någon som vill spela med mig ikväll? Sanna kanske också hänger på, ska fråga henne senare c;

 

~

För er som inte vet vad Eden Eternal är, så är det ett MMORPG-spel, där man är en karaktär som kan vara Magiker, Warrior, Sage, Archer etc. Man slåss mot monster och gör quests (uppgifter typ). Nästan som LoL och WoW.

~

Om ni vill skypa med oss/mig samtidigt som vi spelar (som vi kanske typ måste göra..) så kan ni adda mig på skype:

angelique.jallow1

---

By the way, jag ska fråga mamma om vi kan göra Pannacotta c:

För vem gillar inte PANNACOTTA?! :'D

Och imorgon ska jag förmodligen kanske fläta håret c:

Och nu ska jag fråga mamma om jag får spela lite Sims på hennes dator 8D

Well, kommentera om ni kan tänka er att spela med mig/oss! Skulle vart kul!

Fast.. jag måste fråga Sanna först om ni kan vara med och skypa och spela med oss ;)

Well,

 

SAYONARA!

 

Tror det är Yui (?) från Angel Beats!

Av Angelique Jallow - 24 januari 2014 16:58

Hejsan.

Sitter at the moment och kollar på Äntligen hemma c:

Och på datorn kollar jag på peruker c: Som jag hade tänkt köpa sen när jag har sparat ihop lite pengar c:

...

Har inget mer att skriva..

o.o


Eh.

Okej, vi gör såhär:

OM 10 stycken gillar detta inlägget, så dricker jag 250ml 13% Oatly iMat grädde c:

Jag är mjölk-och-laktos allergiker, så det är den enda grädden jag tål..


MEN VAD SÄGS OM DET? :D

LET'S DO IT!


Om ni inte vet hur grädden ser ut, så får ni en bild här:

 


Den på bilden är den jag ska dricka c;


Well, gilla på nu, så syns vi säkert i helgen!


SAYONARA!



Av Angelique Jallow - 23 januari 2014 21:51

HÄJSAN.

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har vart upptagen med skolan.

Det kommer nog bli så, att jag antingen bloggar när jag har tid eller att jag bloggar på helgerna.

Angående rubriken, JAG AVSKYR FOLK SOM SNARKAR.

USCH.

Jag vill bara ta en stol utav järn som brinner och slänga den i sängen så att dom vaknar så att dom kan hålla käften.

NÄE.

BLÄÄÄÄ.


Vid ca 18:30 började jag spela sims och slutade för ca 1 timma sedan c:

Var rätt gött faktiskt. Även om jag har 4 barn, vara 1 är ett barn och 3 stycken är småbarn..

Jag fick trillingar, okej?!

Jag blev jätteförvånad och undrade varför det tog så lång tid innan Ella (mamman) kom ut från sjukhuset, hehe..

Well, nu ska jag plugga inför tyskaläxan imorrn..

By the way, ska se på opera med klassen (tradition för 9:orna) den 13:e, så kommer nog inte blogga den dagen.

Och det blir ingen bild idag, eftersom jag är inne på mammas dator..


SAYONARA!





Av Angelique Jallow - 22 januari 2014 10:46

Hejsan

Sitter at the moment på Kemilektionen och vår lärare är.. Eh.. Ja.. Tolka det hur ni vill, men hon är inte särskilt fin..
Jag har iallafall fått nya skor, och jag har längtat efter dom vääääldigt mycket :3
Ni kan få en bild på dom om ni vill c: Om ni inte vill så får ni det ändå c:<
HÖHÖ.
Vår lärare är inte bra. Tycker jag.
Fast nu måste jag koncentrera mig på lektionen :)

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 19 januari 2014 19:47

HEJSCHAN.

 Efter att jag har skrivit klart det här förmodligen långa eller korta inlägget, ska jag äta SAMYANG RAMEN NUDLAR C:

 

Och det är så gott ^^

Men det är bäst att jag skyndar mig så att de inte kallnar o.o

För kalla nudlar är inge gott :I

 

Well, SEE YA'LL!

 

 

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 19 januari 2014 14:29

 

HEJ.

Hade tänkt göra en "Månadens fakta" - grej idag.

För jag har annars ingenting att skriva om..

Förutom att Heroes of Cosplay är på 6:an idag c:

Whatever, "Månadens fakta" idag är....:

 

Uttrar håller varandras händer, när de sover i vattnet, så de inte flyter ifrån varandra.

 

VA GULLIIIIGT ^^

 

Idag ska jag bara spela TS3 (The Sims 3)

och ladda ner grejer från thesimsresource. c:

Well, ska nog spela lite nu c;

 

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 18 januari 2014 22:19

Hejsan.


Idag har jag duschat, svurit över kylan, snön och allt mellan himmel och jord, och spelat Sims c:

Och handlat jucie, nudlar och soppa.

Det var på vägen hem som jag frös så jävla mycket att jag svor över allt och alla. Hehe..

Justnu uppdaterar jag mitt Sims, för det buggade två gånger efter varandra för en stund sedan :'c

Well, bloggar nog mer imorgon, ska nämligen ut i kylan igen, för att Fluff ska kissa ( och förhoppningsvis bajsa!)


SAAAAAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards