kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Angelique Jallow - 12 januari 2014 22:22

~Inspiration~
~Gott&Blandat~

Alla bilder är mina

Av Angelique Jallow - 12 januari 2014 01:18

Hej :)
Sorry, sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt inte orkat.
Att blogga på en IPhone är inte helt enkelt. Autocorrect är i vägen HELA TIDEN. Usch :c
By the way, det var en lite udda kille på typ 16 år kanske, som tyckte jag var söt, och jag tog det som en komplimang (såklart), sen börjar han kika med mig och vi pratar på. Sen vill han lära känna mig, så jag berättar lite om mig själv, men stänger ute det han inte behöver veta, och nu tror han att jag gillar honom..
Eh, jag var bara snäll. Fattar inte varför vissa killar tar för givet att bara för man lär känna varandra osv, så är man intresserad?
NÄE.
--
Ska förresten sätta igång med en ny design imorrn tror jag, bakgrund och header osv. :)
Men det kommer inte bli en såndär "Nytt år nya möjligheter" etc, för det (enligt mig) är PURE BULLSHIT.
Ska ändra musiken lite också.
Well, nu ska jag nog sova lite :)
Tittade klart på Glee på Netflix tidigare idag. Eller, nja, det finns fler säsonger, men det finns bara 3 säsonger på Netflix. HÄHÄ. :)
Nåja, NU ska jag nog sova ;)


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards