kawaiiandnormal

Alla inlägg under november 2013

Av Angelique Jallow - 30 november 2013 19:21

 

Imorgon är det 1:a december och julkalendern börjar. Men jag har inte hunnit köpa en såndär öppnargrej D:

Måste köpa! c:

Justnu kikar jag med min tjej   

Mwhihihi  ´ ▽ ` )ノ

Och, jag har har ju sagt att jag ska försöka blogga lite oftare, men nu kommer det bara bli på söndagar eftersom jag går i 9:an och dom sätter betygen om en vecka ( ( ̄へ ̄) ) och imorgon är det ett undantag eftersom jag bloggar idag :)

Förlåt om det blir såhär men aa :)

Ska titta på lite anime c:



SAYONARA! 

Av Angelique Jallow - 28 november 2013 20:02

NÅGRA BRA LÅTAR ! ヽ(o`皿′o)ノ


C:



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 25 november 2013 16:25

Hej!


Traditionellt välkomnande..

Jag har, som rubriken lyder, haft en väldigt lång bloggpaus, som nästan har fått vara fööööör lång... 

Men nu ska jag fösöka komma upp på spåret igen, efter denna långa stund. Och jag ska försöka skriva lite roligar också, för det har liksom vart lite "hej detta är en fjortisblogg och jag har en fräsch blogg". Inte för att det är nåt fel på fräscha bloggar, men jag hoppas ni fattar vad jag menar.

OMY DET ÄR EN FINNE VID HISSEN..... C: JAG ÄLSKAR DERAS SPRÅK! C:

MWHIHIHIHIHIHIHIHIHIHH.

 

Juste, jag är på N3 och väntar på Felicia by the way, jag har slutat min fiollektion och väntar på att musikalen ska börja c; 

Och jag sitter typ vid ett fönster och bredvid fönstret finns en trappa och bredvid trappan finns en hiss.. Om ni nu ville veta det. :)

 

Jag hade by the way tänk skriva 5 snabba om mig, bara för att :)

Här kommer dom!

 

1. När jag blir riktigt arg, förvandlas jag till Hulken

2. Jag är 147 cm och väger ca 33 kg

3. När jag var mindre tävlade jag mot mig själv om hur smal jag kunde bli

4. Jag har svårt för att gå upp i vikt

5. Mina förebilder är PewDiePie, Irodohieruchun aka Saga Malva, min klasskompis Dina Blomsther och Foki.

 

TADAA ! ヽ(o`皿′o)ノ

 

Det var nog allt för mig justnu, ska nog ringa Mannen tror jag.. (・∀・ )

Eller, nja, nu kom hon så nu måste jag vara social.

 

SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 20 november 2013 14:46

HALLOJ !


Jag valde att stanna hemma idag, eftersom jag kände mig dålig.. :/

Tittar på tv..

Har inget mer att säga typ...



...


SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 17 november 2013 10:55

 

HEJ.

Jo, nu är det liksom såhär, att jag ska börja blogga på nattstad igen, men jag kommer inte sluta med den här bloggen :)

Jag tittar by the way på Grey's Anatomy och det är Halloween special, lite sent kanske, men whatevs c:

Jag ska göra en ny header också, eller fråga någon om någon kan göra en gratis till mig :)

Och så ska jag ändra designen och sånt också, och på den andra bloggen också. 

Jaja,


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 15 november 2013 21:37

Nån typ av "Vill ha - inlägg" 。◕ ‿ ◕。


 

Fyndiq, 75kr http://fyndiq.se/mobil-surfplattor/iphone/iphone-44s-tillbehor/iphone-44s-fodral/sida-2/#68092-iphone-44s-planbok-vit-rutig


 

Fyndiq, 69kr http://fyndiq.se/mobil-surfplattor/iphone/iphone-44s-tillbehor/iphone-44s-fodral/sida-3/#158246-iphone-44s-planbok-lader-vit


 

Space Garter Leggings, Talking Clothes 299kr http://www.talkingclothes.se/se/kakkoii-comfy-stil/leggings/space-garter-leggings.html


 

Arpakasso, Amai 159kr/st https://amai.shopitoo.com/product.html/arpakasso----small-baby-pink?category_id=34


 

Strumpbyxor 'stayups' med stora kors, Kawaii Design 99kr http://www.kawaii.se/klader/strumpbyxor/strumpbyxor-stayups-med-stora-kors


 

Galaxy Tights - 8, Amai 149kr https://amai.shopitoo.com/product.html/galaxy-tights---8?category_id=29


 

Tattoo Tights - Kors, Amai 79kr/st https://amai.shopitoo.com/product.html/tattoo-tights---kors?category_id=29


 

Tattoo Tights - Omg!, Amai 79kr/st  https://amai.shopitoo.com/product.html/tattoo-tights---omg-2?category_id=29


TA-DAA! (・∀・ )

Detta önskar jag mig i julklapp/födelsedagspresent (ι´Д`)ノ fast alla kan ju inte handla på internet, så jag önskar mig saker som finns i "fysiska" butiker också! (・ェ-)

Hela dagen idag har jag bara haft ont i huvudet och vart allmänt trött ( ̄へ ̄)

Men imorgon taggar man TEA PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY (med bred engelsk dialekt)


SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 13 november 2013 10:56


Hur mår ni?

Jag sitter på fysiklektionen och lär mig mer om kärnkraftverk och radioaktivitet. Det är rätt så kul faktiskt (ΘεΘ;)

Men detta inlägg kommer inte bli så långt, för batteriet på datorn är lågt... ʘ^ʘ 

Men igår laddade jag ner lite demo's på PS3:t och ett av dom var Grid 2. Och det var skitkul! C:

Men, men, bäst jag jobbar vidare nu ;)



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 10 november 2013 14:45

 


  Videoinlägg istället för vanligt, alltså nånting oväntat! C:

Nu ska jag hoppa in i duschen!  ´ ▽ ` )ノ

 


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards