kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

JAG HAR HAFT EN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG BLOGGPAUS

Av Angelique Jallow - 25 november 2013 16:25

Hej!


Traditionellt välkomnande..

Jag har, som rubriken lyder, haft en väldigt lång bloggpaus, som nästan har fått vara fööööör lång... 

Men nu ska jag fösöka komma upp på spåret igen, efter denna långa stund. Och jag ska försöka skriva lite roligar också, för det har liksom vart lite "hej detta är en fjortisblogg och jag har en fräsch blogg". Inte för att det är nåt fel på fräscha bloggar, men jag hoppas ni fattar vad jag menar.

OMY DET ÄR EN FINNE VID HISSEN..... C: JAG ÄLSKAR DERAS SPRÅK! C:

MWHIHIHIHIHIHIHIHIHIHH.

 

Juste, jag är på N3 och väntar på Felicia by the way, jag har slutat min fiollektion och väntar på att musikalen ska börja c; 

Och jag sitter typ vid ett fönster och bredvid fönstret finns en trappa och bredvid trappan finns en hiss.. Om ni nu ville veta det. :)

 

Jag hade by the way tänk skriva 5 snabba om mig, bara för att :)

Här kommer dom!

 

1. När jag blir riktigt arg, förvandlas jag till Hulken

2. Jag är 147 cm och väger ca 33 kg

3. När jag var mindre tävlade jag mot mig själv om hur smal jag kunde bli

4. Jag har svårt för att gå upp i vikt

5. Mina förebilder är PewDiePie, Irodohieruchun aka Saga Malva, min klasskompis Dina Blomsther och Foki.

 

TADAA ! ヽ(o`皿′o)ノ

 

Det var nog allt för mig justnu, ska nog ringa Mannen tror jag.. (・∀・ )

Eller, nja, nu kom hon så nu måste jag vara social.

 

SAYONARA!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards