kawaiiandnormal

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelique Jallow - 31 oktober 2012 14:57

Hej!

Idag vaknade jag vid kl. 10 ungefär och klädde på mig och åt frukost osv. Jag bara LÄNGTADE till att Cornelia skulle komma. Varför? Jo, för att hon är världens bästa kusinbarn! 

DAGENS HYLLNING

Går till Cornelia! Hon är mitt kusinbarn   

 

Det var ju väldigt lite text... Jaha, men jag kan nog inte skriva så mycket idag / nu för jag tittar på My sister's keeper på YT (Youtube). Vem är min favvo-celeb? Jag tror det är One Direction men, näe... Det måste vara en kvinnlig, vet du!

Men vi får ta detta senare, ska cykla till Överby med syster Yster! 

Bild från cherrybam.com:

 

 Det var syrran som valde den    (Frö er som inte ser: en liten glas sko med blått glitter-gojs på ett papper med text på...)

WEIRD!


SAYONARA PÅ HÖG NIVÅ!

Av Angelique Jallow - 30 oktober 2012 23:20

Konichiwa, allihopa! (Varning för epilepsi!   )


Justnu sitter jag och äter äpple    Jättegoda faktiskt, men vet inte vad dom heter. Visst är det konstigt att äpplen har namn? Att, för det första, att frukter har olika namn!? Varför har dom det egentligen, det är ju bara onödigt! Jag tog ett bad förut och försökte verkligen inte att doppa tån i vattnet. Jag slog i min tå på det där discot som vi i 8Mu höll i för typ några dagar sedan...  Jag kommer inte ihåg när... Skit i det och kom till saken; jag slog i tån i nånting spetsigt eller något, typ som en kant eller nånting. . . Jag vet inte, fråga inte mej, det var mörkt så jag såg ingenting! Och tån började blöda (DET VAR HEEEEEEMSKT!!!!   ) och jag kunde knappt gå, så F fick bära mig uppför trappan :3 Arigatou~F~San   ! Och nu, har tån blivit mycket värre! För när jag slog i tån, så var det bara ett litet djupt streckat sår vid nagelbandet och nedåt; nu håller hela skinnet från nagelbandet och nedåt att försvinna! (Så att köttet blottas, så att säga       ) Och det gör så in i öfoawragbeföbaeög ONT! Alltså, visst, en alvedon då och då gör väl susen ibland men det gör fortfarande ont...  Idag (som jag berättade igår) så var jag på Innovatum med K, K's syster E, syrran och F! Vi hade skitkul och lekte med gummi lego  

 Det var kul. Gud, nu känner jag mig som en som inte ens försöker skriva bra på en svenska uppgift... Urk! (Förlåt alla ni som inte försöker skriva bra på en svenska uppgift, men det är såhär jag känner och nu blev jag sugen på juice igen...) 

 Något som ni måste se på YT (Youtube) är: *trumvirvel* Andreas Haglundh! Han är så rolig och cool, det är lika svårt att säga hur bra han är som att beskriva hur ost smakar för någon som aldrig har smakat på det! (Tro mig, mina kompisar har erfarenhet!) Skrev nyss en kommentar på en blogg som väkte min religiösa åsikt om "Gud" . Själv så tror jag inte på att han finns, men alla tycker och tror olika.   Tur det, annars skulle vi leva i en olycksfri värld och alla skulle bli galna! 

Bara jag som hört om den otroliga stormen Sandy? Justnu vill jag inte åka till U.S.A... 

Jag tror det här inlägget blir ganska långt idag också... Jag är så trött   och vill sova men jag måste skriva klart!  Angående min tå, eftersom skinnet håller på att lossna (japp, skinnet...  ) så tror jag att, *wait for it...wait for it!*, att jag måste amputera min tå. Japp och ja, jag är helt serious (seriös) ! Jag vill gå till en läkare så att HEN kan titta på den, men helst (innerst inne) vill jag INTE det. Mamma har lyckats skrämma upp mig om att de kommer trycka på såret osv. Jaha, imorgon, fråga mej inte när, så kommer världens bästa kusinbarn! Och moster såklart. Min näst yngsta moster är mitt kusinbarns farmor   . Ska jag förenkla det? Jaha, såhär är det:


Min mamma har 3 systrar och en bror- mammas bror dog i en mopedolycka (tragiskt nog fick jag aldrig träffa honom..) och mammas yngsta syster hade Downs syndrom och gick bort för några år sedan... Mammas äldsta syster heter Kerstin, men jag kunde inte uttala det när jag var liten så jag kallade henne för moster (och det gör jag fortfarande..) och mammas näst äldsta syster heter Inger. Inger har 2 söner som heter Thomas och Magnus. De är mina kusiner. Jag vet inget typ om Magnus (skyll inte på mig! ) men Thomas har 2 döttrar som heter Cornelia och Rebecka. Rebecka har tagit studenten och Cornelia går i 7:an. Och det är alltså Cornelia och moster Inger som kommer imorrn    . E, alltså K's lillasyster, är jättelik Cornelia! Jag lovar! Lika som bär! 

Oj, klockan är redan över 00.00 så det är nog bäst att jag går och lägger mig... En bild som avsked kanske? Ja, vi säger så; 

 och en till också (halloween special!   ) 


 


SAYONARA 

Av Angelique Jallow - 29 oktober 2012 19:41

Hej!


Först tänkte jag säga: 

  Japp, jag hämtade den från Cherrybam.com   

Jag funderar på att göra en vlogg på YT (Youtube) ... Jag tittar ju ganska mycket på Filip Winther's Saturday vlogg's och så tittar jag på Linnèa Näslunds kanal och på William Spetz (lillabloggen.se) kanal och Tora's kanal och bla, bla, bla...   Jag har blivit inspirerad (fast det blir jag alltid när jag tittar på något nytt, såå jobbigt alltså!   ) och hade typ göra likadant! Fast syrran var såklart snabbare och hann först i mål... Damn it... Filip Winther och William Spetz är såklart bäst angående mej, och jag älskar Filips låt, vad den nu heter, jag har glömt bort vad den heter, ÅH HJÄRNSLÄPP! *Frustrerad....* Jaha, kommer säkert på det senare.... Men den är iallafall skitbra finns på Spotify tror jag. Här får ni:

 

Dagens / Kvällens LÄRDOM


I dag lärde jag mig hur man spelar in musik hemma (om man har den utrustningen ja...   ) ! Jag lärde mig det från ett klipp som jag fortfarande tittar på... Klippet finns på Filip Winther's kanal och heter: I STUDION MED FILIP WINTHER. Hans kanal heter: filipwinthertv. Åh, han är så rolig fast han inte vet om det!   


Jag lärde mig också att man behöver inte ha skrivit kontrakt med ett skivbolag för att kunna lägga ut en låt på Spotify. <---- Det där, var HELT NYTT för mig! Inte vissta jag det förrens idag! Wow, man lär sig verkligen nånting varje dag.


Imorgon taggar vi INNOVATUM med F, syrran, K och K's syster. K är en annan kompis till mig och syrran och hon vill INTE att hennes namn ska synas här på bloggen så japp. Och förresten hennes namn börjar inte på K. Det är höstlovs special på Innovatum denna veckan så imorgon taggar vi extra för Singstar och GUITAR HERO!   Jag gillar Guitar Hero    alltså, jag känner att jag använder för lite smileys... och för mycket text. Ska jag skirva mindre? Igår kollade jag min statistik (fast det gör jag varje dag typ..) och i lördags eller söndags eller vad det nu var och då hade jag 16 besökare eller vad det nu heter och GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL IMORGON!!!!!!!!!!!!!! Ehrm...ja, detta var ju helt normalt. 

Nämen, skulle inte jag ändra bakgrundstexten bakom texten igår? Jag är en dålig människa!    Nä, men jag är fortfarande KÄÄR! Jag känner att jag måste ta upp det igen, jag måste få "lätta mitt hjärta" ! Han finns hela tiden i mitt huvud, jag kan inte sluta tänka på honom! Jag blir GALEN om jag inte säger nånting, tips på hur jag kan göra, kommentera på detta inlägg tack! Nej, nu släpper vi det! (Fast det kan jag inte, jag måste tänka på honom...   ) Jag började en mening med en parentes! Fränt....   Jag har inga punkter, inga hela meningar, bara mer kolon, hur ska jag göra, kanske ska jag bara tuta och köra? Har ingen bil eller moppe, bara en cykel och ett lås med en nyckel. Vad håller jag på med??   Jag skriver ett blogginlägg inte ett rim eller nån rap för tusan! 

Mamma tjatar om att jag ska gå och lägga iordning mina kläder som ligger på sängen men jag är för laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat........ Jag menar, om jag ska gå nu, så kan jag ju inte skriva klart för då är det "försent" att skriva. Förstår ni vad jag menar? Fast bara så ni vet, så är det inte säkert att jag kommer skriva varje dag liksom. Jag kanske kommer skriva typ varannan dag eller när jag hinner. Vad är det jag säger, NÄE, jag kommer skriva varje dag och jag kommer troligen ge er en Dagens / Kvällens / Fakta osv. grej vid varje första inlägg. Åh, jag är så trörr, det var så längesen jag sov gott!

Alltså, är det bara jag eller är Justin Bieber SNYGG? Visst, One Direction är också det men, Justin Bieber är nog fortfarande snyggast!

Jag funderar på att starta en tävling. En tävling där du kan vinna ett klistermärke. Kawaii!   Och det är inte bara ett klistermärke, det är ett Hello Kitty klistermärke! Okej, kanske inte ändå... X.X Näe, nu måste jag ha en bild här alltså, och det fort! Vet inte på vad faktiskt, jag får väl improvisera:

  Jedi, vilken överraskning! Nej, faktiskt inte jag valde ju faktiskt vilken bild jag skulle ta... Jag gillar Star Wars. Det är coola grejjer och gillar verkligen musiken. Så himla cool alltså! 

YOUTUBEKLIPP FÖR KVÄLLEN (2 st)


The Star Wars thar I used to know- Gotye parodi (Somebody that I used to know) 

Och:

 Vaknade på fel sida av sängen idag - Filip Winther   


Ni vet det jag skrev i förra inlägget om han jag gillade? DOM GICK ALDRIG PÅ DEJT!!!!!!!!!!!         

Vilken missuppfattning....X.X Fast han gillar ju inte mig ändå...  


Jag måste ladda min mobil....liksom bara 7% kvar....


Jag tror jag är klar med inlägget... Btw, min bästa kompis F ska åka till Dominikanska Republiken i 15 Månader, så kommer inte se eller träffa henne tills i nian (förutom imorgon..) ! STACKARS MEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!! BUHUUU!!

  

Jaha...


SAYONARA!



 

 

 


Av Angelique Jallow - 28 oktober 2012 17:39

Tjena, Hallå ,Hej !


Hur mår ni då? Jag själv mår sådär... Jag grät mig till sömns igår för jag fick en väldigt dum bild i huvudet.   Jag är jätteledsen över det och kommer nog gråta mig till sömns idag igen. Tragiskt nog. Är typ ganska förkyld så jag drömmer ganska konstigt... Klockan 13.15 idag cyklade jag, Jaqueline och vår kompis till bowlinghallen vid Älvhögsborgs badet och kollade på när en kompis körde match där. Vi hade skitkul, men jag vet inte om hennes lag vann...   Efteråt stod vi och snackade och knuffade varandra, det var skitkul (Ledsen att behöva säga detta men, vi har så dålig humor, ni kommer nog aldrig att förstå.. tyvärr)! Sedan skulle hon som tävlade hem så då cyklade vi till Åhlèns, jag, syrran och vår kompis (vi kan kalla henne F   ) F,och gick fram till folk därinne och ba': Du, farmor jag tror mamma kommer tycka om den här, oj förlåt det var fel person! O.s.v, det var skitkul! Och så cyklade vi fram och tillbaka vid Hemmakväll, någon som såg oss?, och när vi var klara med det så hade vi cykeltävling, och när vi stannade och vände om, så kom det fram en liten flicka som hette Alice och "klappade" våra cyklar. Hon var så gullig och riktigt sken upp när vi hade en liten springtävling med henne (hennes pappa satte henne på hans axlar och sprang och vi cyklade...) ! Åh, vilken gulleplutt! Hon var som en liten sol, hade världens finaste leende! Btw, någon som spelar Minecraft eller WoW?   Minecraft är skitkul och skulle gärna vilja lana, men har aldrig spelat WoW och skulle banne mig vilja göra det! En sak ni verkligen borde göra är att om det är någon ni verkligen gillar, så ska ni verkligen inte ge upp! Ni ska kämpa, för om jag gör det, då ska ni också kunna göra det!

Hehe... Ville bara säga det, känner mig poetisk *nazal röst* ! Nazalt låter det om du kniper igen näsan med händerna och pratar!

Alltså, jag har en jättestörande skruv som vägrar räta ut sig (jag har krulligt hår...) ! Alltså, jag vill bara klippa bort den, nej, jag tror jag går och gör det! Näe, jag tror jag gör det sedan... På tisdag ska man kanske åka till Gothenburg (gbg / Göteborg) med F. Ska bli skitkul hoppas vi! Jag känner att det blev lite mycket text och inga bilder... Här kommer en bild, vet inte på vad än men det tar vi sen: 

  Gloomy Bear! :3 (Det står I    *Gloomy Bear's ansikte* på bilden för er som inte ser!)

Ni som har Instagram; följ mig! Angelique__Jallow   


Dagens Youtube-klipp:

 Mika - Happy Ending (lyrics)   Personligen tycker jag att själva låten och texten är helt awesome, vad tycker du? 

Ska ändra bakgrunden som är bakom texten, matchar inte med mitt val av färger *känner mig smart   * !


Ni vill inte ha tandställning! Om ni NÅGONSIN SKAFFAR DET, ät INTE kött! Nu pratar jag om räls, om någon undrar, det fastnar i tandställningen och när man ska pilla bort det med tungan så får man plötsligt ett skärsår på tungan! Helt ologiskt! Dessutom, så är det inte så snyggt om du ska gå fram till världens snyggaste kille och snacka lite när du har mat mellan tandställningen. Jag menar, han kommer ju vara liksom som; WTF?! Någonsin tänkt på det? Näe. Dumma tandläkare   

Den här killen jag gillar, jag drömde om honom i natt och att han gick på dejt med henne som jag inte gillar (vi kan kalla henne för Q) och dom såg mig smyga runt i biografen och då sprang jag därifrån och dom följde efter mig. Så jag gömde mig bakom ett berg och när han hittade mig började han plötsligt spela gitarr oh jag lutade mig mot hans axel. Och nej, ni får inte veta några andra detaljer!   Alltså, jag känner mig så konstig och ledsen, så blandat med känslor! Jag vet inte vad jag ska säga, vet inte hur jag ska göra när skolan väl börjar igen. Om jag ser dom i korridoren tillsammans (de gick på dejt   ) då kommer jag nog börja gråta...

Okej, jag har liksom hållt på att skriva det här inte så långa inlägget i ca 4-5 timmar, jag borde vara klar nu typ! Det brukar ta såhär lång tid.. Jag har ett faktum och det är att jag är LÅNGSAM! Japp, så är det. Iallafall när jag ska blogga...  Jaha, jag känner att jag börjar bli klar men ska vi inte ta en eller 2 bilder till? Kanske ett videoklipp också? Näe, vi satsar på 2 bilder istället!

  Vi tar och satsar på Pikachu (    ) och   Hello Kitty som dj:ar. Vet ni, min halvbror Fredrik är Dj. Jo det är sant, jag lovar! Han spelar musik på Strandgatan i Trollhättan (Det är liksom där jag bor   ) Han kan sitta i kassan ibland också... Han är skitrolig och cool   . Men hörni, syrran vill nog gå in på datorn snart så jag får väl dra mig tillbaka, eller vad säger ni? Ja, just det, bloggen kanske får flera delägare (mina kompisar+syrran) bara så ni vet! 


Sayonara!


Av Angelique Jallow - 27 oktober 2012 22:22

 hahahah.... LOL, det fungerade! Bäst jag sparar sidan! 

                                   ni hittar dom här under Cute pixel Art:


www.cherrybam.com

Av Angelique Jallow - 27 oktober 2012 21:50

Glömde länka.... Förlåt mig! Här är länken:


www.kigurumi.se/?domain=kigu.se 


Om den inte blir blå, kopiera texten och skriv in den i din webbläsare! 


Miku Hatsune:

<-------Love it! 

Av Angelique Jallow - 27 oktober 2012 20:07

HAI! 

Nu ska jag berätta vad kawaii betyder för er som inte vet vad det betyder:


Kawaii är japanska och betyder söt, gullig, fin och andvänds i anime och manga. Jag använder ordet kawaii väldigt ofta >u< QwQ och låter så roligt och gulligt när man säger det. Prova själv så får du se! Jag uttalar det: kauajii eller kawaji. Vissa uttalar det såhär: kauajj. När man ska uttala au-ljudet ska det låta typ som ett O. Kan vara lite svårt att förstå men försöker göra mitt bästa. Om man ska säga typ: Åh, vad gullig du är i din Kigu*! Då säger jag istället för gullig såhär: Åh, vad kawaii du ser ut i din Kigu! Men, det är inte så ofta jag använder kawaii i meningar...  


*Kigu/Kigurumi är japanska också (tror jag) och är en dräkt. Kigu är en förkortning till Kigurumi. Jag har en Kigu och min syster med, jag har en som är en flygekorre (med vingar som är i vägen när jag sitter och äter...  ) och min syster har en röd panda / japansk tvättbjörn. Vi fick dom i födelsedagspresent när vi fyllde 14 år. Alltså i Februari om någon undrar... ^^. Min och Jaquelines Kigu's kostade 800:- för en. Tillsammans kostade det 1 600:- och vi köpte dom på Kigu.se men jag tror det heter nånting annat nu... Ska kolla upp det! Hette visst kigurumi.se. Länkar sedan! Kigurumi's är ganska dyra och bara en kan kosta upp emot 1 000:- och 1 800:-. Ganska dyrt ja, men det är värt det! Om du ska åka på ett Cosplaykonvent* någon gång och inte har köpt/gjort en kostym, så kan du använda din Kigu! Det ska jag göra på mitt första konvent! ^w^

 

Cosplay är förkortning för Costume Play. Det betyder att man klär ut sig till sin favorit anime figur eller något djur och går på olika konvent. Det finns massvis av olika konvent i Sverige. Som t.ex Wermcon, eh, ja, jag kommer inte på fler, har liksom inte det i huvudet just nu... Men på konventen kan man vara med i tävlingar men man måste oftast ha köpt en sån biljett. Om man ska sova över kostar det oftast 500:- så vitt jag vet (det är oftast en helg och då kan man sova över där om man har med sig sina kostymer och sovsäck mm.). Man kan ta med sig sin Kigu och Cosplaya i den eller så köper/ gör du en egen kostym. MEN om du ska vara med i kostym tävlingen, så MÅSTE du ha gjort kostymen själv. Ett tips på vad du kan cosplaya: Miku Hatsune! Jag personligen ÄLSKAR Miku Hatsune!

 

Nu ska jag göra iordning min header för tillfället den e lite weird... Syns troligen sedan eller imorgon!

 

SAYONARA! 

Av Angelique Jallow - 27 oktober 2012 15:39

Tjenare

Idag är jag sjuk  , något som jag inte gillar och något mer jag inte gillar är att det är helg+HÖSTLOV! Usch!   Igår hade vi i 8 MU (Jag går på Hjortmosseskolan...) halloween disco för 1:orna och uppåt till 6:orna    Skitkul var det, men så vitt som jag vet så hade vi inga lekar, förutom limbo naturligtvis, och det var jag och några mer som höll i lekarna... Bad girl, Angelique, bad girl!   tumme ner för det, men jag var också med och höll i spökvandringen som var i skolans korridorer och skrämde livet ur de små. Visserligen var de några som blev så skrämda att de började gråta... Och det var inte mitt fel, kan jag säga! Det var syrrans och en tills fel. Alltså inte jag.   Jag hade inte bara kul igår, jag fick ont också. Jag slog i tån i nånting och troode att det var såndär smärta som man får när man slår i tån (ni vet, man slår i tån, känner bedövad smärta, det går över...) Men det gick inte över, alla trodde att jag hade brutit tån, men icke! Tån var bara MYCKET (okej, kanske inte så...  ) skinnflådd! Och blödde som in i norden och jag storgrinade i köket... Jag kan säga såhär: Händelserik dag!   

Jag läste igenom nyss det jag nyss hade skrivit och känner att texten. Den hänger inte ihop... Men det SKITER jag i!   

När är Halloween egentligen? Vissa säger att det är på Alla helgonas dag, men jag vet inte...  Jag ska nämligen gå med syrran och min(a) kompis(ar) och köra trick or treat (bus eller godis!) men jag tror inte att vi har något bus... Heheh   

Efter det här inlägget ska jag göra lite kategorier och en frågeruta+ att jag ska göra om min header. Någon som vet någon som kan göra den som är lite weird, kawaii och gillar lolita, kawaii och anime? Kanske lite Gloomy Bear? LOL,

jag tror jag vet en! Facebook, här kommer jag!  Tiiiills jag kommer på att jag kan göra den själv...    Oh, darn! Och ja, jag är fortfarande käär! 


DAGENS FAKTA OM FRUIT LOLITA:


Fruit Lolita är som att bära olika stilar, tex. att du sätter mycket hårspännen i håret med söta björnar på och sedan kanske några med dödskallar på. Man blandar olika stilar med varandra. Vissa tycker det är snyggt och andra tycker det är skitfult. Fruit Lolita är en mjukare variant och Fresh Fruit är en lite kraftigare variant. Fruit Lolita kan se ut som att man blandat punk och lolita med vanliga kläder. Om du åker till Japan, så kan du kanske både se, och köpa tidningar om just denna stil! För säkerhets skull, köp med en till mej också! 

Bilden/bilderna kommer från google:

 

 <---Fresh Fruit Lolita          <----Fruit Lolita

Bilder från Google! Bilder från Google! Bilder från Google! Bilder från Google! Bilder från Google! Bilder från Google! 

 

Något som kanske inte alla vet så är det såhär att jag använder polyvore! Jag älskar det men det står på engelska och ibland så fattar man inte ett skvatt! Så man får helt enkelt gå in på google översätt och skriva in det svåra ordet och hoppas att man har stavat rätt och att själva översättningen är rätt. Jag har vart med i olika tävlingar om till exempel att få göra reklambilden till Marc Jacobs nya parfym The Dot. Jag vann inte men det var ganska nära!   Just nu, alltså jag menar verkligen just nu, så är jag med i en tävling på skoj. Skitkul och lite svårt om man inte vet vad eller hur man ska göra. Wow, idag blev det visst ett långt inlägg... Men det är inte slut än om du tror det! ska ju lägga in den där grejen som jag håller på med till tävlingen här så att ni kan se! Visst alla som jag har på Facebook ser ju där, men hallå, alla har inte Facebook! 

Äh! Den där grejen verkar inte funka, tar det en annan gång kanske. Jag hade tänkt ta det här med julen:

JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAR!!!!!!!
!        

Och det SNÖADE IGÅR!!!!!   och IDAG!!!!!!!! I LOVE IT!   

Men jag gillar fortfarande inte julkalendern...!      Jag tycker att istället för Williams Lista (visst, den är bra men ändå!) så skulle han haft julkalendern! Då skulle det vara mycket bättre! 

Jag tror att jag snart får vara klar med inlägget för det blev ganska långt... Men vad gör det? Kanske får jag mer läsare, och det är ju bara bra enligt mej, kanske vill ni att jag skriver längre? Jag ska greja lite med den nya headern för den jag har nu är nog den fulaste jag någonsin sett...   Moster har kommit och vi ska alldeles strax ta en fika och hon sa nyss att hon blev så grinig för att hon hade inget smör hemma som hon kunde göra äpplekaka av. Jag är nämligen HYPERALLERGISK mot typ ALLT! Skitdumt om du frågar mig, och det som är ännu dummare är att ingen vet varför jag blev så allergisk. Syrran är också allergisk. Vi är liksom tvillingar. Enäggs dessutom... Skitstörande när alla står och tittar när vi är ute på stan till exempel. Alla säger att vi är lika och det tar ett tag innan man vet vem som är vem, men jag och Jaqueline (syrran) är INTE lika! Inte ett dugg! 

 

Nu ska jag gå och äta sockermassa (som är ett alternativ till mandelmassa och skitgott!) och muffins som vi bakade i förrgår, fika alltså med Moster, syrran och Morsan    så vi syns väl senare hoppas jag!

 

SEE YA LATER ALIGATOR, AFTER A WHILE, CROCODILE!

PUSS!     



Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards