kawaiiandnormal

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Angelique Jallow - 25 oktober 2012 17:45

HAI!   

Jag har startat en blogg nu... :3 Här kommer jag skriva om mycket! T.ex Nya Julkalendern   , Lolita fakta, mitt liv ja och lite annat    Jag har en nyhet. Som ingen annan än jag vet! Okej, typ alla mina bästa vänner vet då men... Jag är KÄÄR. Japp, så är det, KÄR. I vem undrar ni då kanske, jo i, nej jag tänker inte säga. LOL, de va ju inte ens kul, vilken dålig humor jag har   ... Angående Julkalendern (ja, jag skriver Julkalender(n) med stort J, har du problem med det eller?  ) så gillar jag inte den som kommer visas i tv... Den ser JÄTTETRÅKIG ut. Jag menar det verkligen. 

Vet ni? Jag har 2 dvärghamstrar som heter Ida och Kurt. Kurt kallar vi oftast för Kurtan   . Han är skitgullig! 

Han är en kinesisk tror vi, och Ida är en sibirisk   

 

Jag kommer säkert skriva senare, men vi får se. Imorgon taggar vi Halloween Disco (jag ska vara "personal") på Hjortmosseskolan!       

Yo, mannen, vi syns! Youtubeklipp för nu:

 Fun med We are Young   Följ mej på Instagram: @angeliquejallow

Tidigare månad - Senare månad
Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards