kawaiiandnormal

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelique Jallow - 30 juni 2013 23:13

Som rubriken lyder, förlåt för att jag inte har bloggat något idag :/ Jag kommer nog typ inte blogga nånting imorgon heller bara för att jag är med Essi, Emma och Sebbe hela dagen X)

Jag ska förmodlifgen dygna inatt med Emma för vi orkar typ inte sova eller nånting.. Haha :D

Jag har typ ingenting mer att skriv typ.. 

 Eller jo, faktiskt! Fortsätt att fråga saker till Frågestunden! Jag har liksom inte fått några frågor än... *host* 

Ett annat samtalsämne; jag vill pierca mig. Essi och Emma vill ha septum (näspiercing) men jag vill ha Angelbites. Det här är Angelbites:

     

Och det här är septum:

 

Jag har gjort om bilden lite så att ni ska kunna se den bättre. 

Essi är inte rädd för nålar eftersom hon ska skaffa Labret också :3 

Jag kan nån gång skriva om vilka piercingar jag vill ha om ni vill. Hehe 

 

Well, nu ska jag redigera lite bilder, så vi syns säkert inatt eller nått! 


SAYONARA!

 

Hashtags: #kawaii #kawaiides #japan #typ #hashtags #ennygrej #eller #nått #sommarlov

Av Angelique Jallow - 29 juni 2013 18:38

Hej!

Fråga lite frågor om vad som helst, så svara jag på dom! ;) Hehe. 

 

Fråga på bara! :D

SAYONARA! 

Av Angelique Jallow - 29 juni 2013 18:22

INSPIRATION ~ 

GIF'S

 

                             

 

 

SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 29 juni 2013 14:52

Konnichiwa!

Jag ska nog byta header, för den passar typ inte in i min nya deisgn.. Men jag ska spara den ifall jag kommer ha den i framtiden! Det kanske är dags för ett Inpiration inlägg snart.. Jag har ju liksom inte haft den på veckor typ.. 

Jag har skaffat det fär spelet med Littlest PetShop och om ni vill så kan ni ju lägga till mig! :) Koden är: c680b7

#littlestpetshop #iphone

Idag regnar det och jag har ingenting att göra typ.. Kanske ska jag sätta mig och titta färdigt på Beautiful Creatures?

Den är inte så bra som jag hade tänkt mig, men den är bra. Justnu tittar jag på MLP FiM och jag har precis börjat på säsong 2.

Jag tänkte också att jag snart kunde ha en frågestund. Eller nja, den där frågestunden som aldrig blev av... (Förlåt för det..!) Jag har en kommentar med frågor som ligger och väntar på att svaras, så jag får väl slänga in Frågestunden typ idag eller något. Men man kanske borde börja med den där dagliga stretchingen som jag ska göra varje dag.. Efter detta inlägget förstås..! Hehe :)

Jag har hittat en jättesnygg snapback som jag vill köpa och den ser ut såhär:

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=40978&ProductDetailId=290873

Klicka in på länken ovanför så kommer du säkert till den! ;) Nu kom solen fram, så jag kanske går ut idag ändå... :)

Förlåt om jag inte använder så coola grejer men jag vet inte varför.. 

På videofyme så ska jag alldeles strax lägga ut en video där jag och Essie dansar till Bo Beep Bo Beep (med T-ARA) och en dagens outfit som jag hade tänkt börja med. Tyvärr kan jag inte börja med det här pga tekniska problem.

Well, jag ska titta färdigt på MLP FiM och sen lägger jag nog upp ett Inpirations inlägg.   

         



 

Av Angelique Jallow - 28 juni 2013 22:31

Hej.. Blir inga glittrande bilder och sånt eftersom (som rubriken lyder..) jag är trött. Jag ska faktiskt gå och lägga mig alldeles strax. Idag har jag vart ute och lite runtomkring i stan med Essie, Emma och Sebbe. Men nu vill jag verkligen sova, så godnatt till er då.



SAYONARA!


#trötttjejpunktse #trött #tjej #hashtag

Av Angelique Jallow - 28 juni 2013 05:42

    

                     <- Den här är lite creepy..och äcklig..                

MOSHI MOSHI






Av Angelique Jallow - 28 juni 2013 05:03


Jag diggar det där fåret där! Haha, nä, men hej..

Som rubriken lyder, så kommer det här bli ett väldigt meningslöst inlägg för jag har liksom ingenting egentligen att skriva. Jag lyssnar på musik. Jag kan väl - VÄNTA LITE HÄR NU! Jag har ju glömt att lägga upp Veckans Dikt! ;o Varför har ingen sagt nåt? :O 

Okej, om jag ska erkänna, så är det deär fåret riktigt irriterande.. -.-'

Men här kommer Veckans Dikt (Förlåt om det inte blev någon förra veckan..) 


Upp stiger solen

Ner stiger månen

Ibland kommer också molnen

Lyser fram första fånen

Skiner in i varje fönster

In till alla hyresgäster

En skrikande bebis sin napp saknar

Med ens hela staden vaknar

Månen sover

Molnen småsover


Ta-daa! :) Bra va? Kom på den nu (med lite hjälp på traven..). Vid 9:00 ska Jaqueline till stallet #ÄngensGård och vara där med sin kompis Johanna. Bara så ni vet, så kommer jag spamma er med massor utav gifs och glittriga gifs i nästa inlägg >:3 Mwohahahaha! :D

Jag är typ väldigt hungrig nu.. Jag ska alldeles strax göra mina dagliga stretch övningar som ska göra så att jag blir längre :) Jag är liksom typ kanske 145 cm lång.. Och jag är liksom snart 15 ½.. Bara lite kort, va? Haha..

Nu ska jag göra lite grejer på bloggen (så jag kan tjäna pengar :3) så,



SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 28 juni 2013 04:16

Halloj.
Antagligen så dygnar jag.. Jag chattade och kikade med Emma och Essie och nu kan jag ute somna om, så antagligen gör jag det. Dygnar alltså. Fast jag drack ju en Redbull typ vid 9 nån gång.. Så det kan ju vart därför jag är vaken nu.. Det är alldeles ljust ute nu.. Usch, för någon timma sedan så var det ju mörkt ( inte så mörkt men..).. :( Jag kan inte sova när det är ljust och jag tänkte precis prova om det gick att somna om igen. Men man kan ju alltid prova ändå! Hehe. Fast dom på Babylon (en bar/restaurang) mittemot vårt lägenhetshus har ju haft det väldigt kul.. Så jag har blivit störd av det också. Skit också, kommer ju inte vara lika snygg idag ju.. Nu kommer jag ha mörka(re) påsar under ögonen.. Tragiskt, tragiskt. Och hela mitt hår är platt nu :3 Precis som jag vill ha det! Well, ska försöka sova nu (trots den där jävla duvan och dom där jävla måsarna.. -.-') så vi syns väl om några timmar eller något. By the way, har laddat ner My Littlest Petshop spelet nu. Allt jag ville säga,

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards