kawaiiandnormal

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Angelique Jallow - 24 juni 2013 20:14

Moshi Moshi!

Eller är det godmorgon?

Iallafall, justnu tittar jag på My little pony friendship is magic och för att förkorta det där så skriver man Mlp FiM. Så hädanefter kommer jag skriva förkortningen. :) 

Mitt hår är väldigt tovigt, så ska tvätta ur det ikväll..

Jag har ju vart på kusten i 3 - 4 dagar så som (vad det nu heter, kommer inte på det justnu..) ska jag skriva massor av inlägg i 4 dagar. Det kanske blir i 3 dagar, vi får se. 

Jag har haft det kul på kusten och klarade mig i kanske 2 dagar utan att få ett enda myggbett! Men typ sista natten, fick jag 2 myggbett på armen.. Usch..

Men men, inte klia tillbaka för då kliar det ännu mer..

Haha.

Imorgon ska jag va med en kompis och hon håller på att rita hela SAO familjen (Asuna, Kirito och Yui).

Jag ska få se hennes teckning imorgon.

Kommer bli spännande! :D

Jag hittade en riktigt god parfym på Hedemyrs som jag ville köpa, men jag hade inte råd + att jag måste ha pengar till Ursand. 

Haha, jag råkade spreja lite utav den parfymen (tester) på mitt donkeycon band så jag har kvar den. Så jag kan lukta på den då och då.. :3 Fast när duschar sen, så kommer den försvinna :/

Tragiskt, tragiskt.. Parfymen kommer jag inte ihåg vad den hette och vilket märke det var, men den kostade 385kr och flaskan var formad som ett äpple och var röd tonad. #godparfym #mm #yummy 

Jag har inget mer att säga, så vi får väl ses när vi ses :)


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards