kawaiiandnormal

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Angelique Jallow - 20 juni 2013 08:54

Hej.

Jag var inne på glitter graphics alldeles nyss och ska kolla lite mera där efter rologa saker jag kan ha på bloggen. 

Jag ska prova att lägga in en glittertext varje gång istället för vanlig text. Men nu ska jag fortsätta att kolla saker.




Av Angelique Jallow - 20 juni 2013 08:15

Moshi moshi! ^^

Jag vaknade nyss upp typ och jag märkte nu att jag har väldigt bruna ben! Lol.. 

Inatt blev det ett väldigt långt inlägg, fast egentligen var det inte meningen. Haha. Idag blir det alltså att åka till kusten, altså Tanumstrand. Och det kommer bli kul fast inte lika kul när inte mitt kusinbarn är där :/ 

Men ska ju fortfarande ragga killar! 8)

Nu ska jag redigera lite på bloggen och så får vi se hur det blir.

By the way, jag kommer inte kunna blogga fram till måndag eftersom jag inte kommer kunna ha något internet.

Så därför måste jag lägga upp lite bilder på deviantart och ta hand om mina hästar på howrse.

Så ja,



SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 20 juni 2013 00:26

Hej.

Förut blev det inte ett så långt inlägg, men det här blir nog längre. Hehe..

JUstnu lyssnar jag på Cher Lloyds "Superhero". Cher Lloyd är typ den bästa artisten efter Yohio som jag typ älskar. Fast Yohio är den enda artisten som jag fangirlar :3 

Yohio är ju bara bäst, han gör som han vill och han är skitsnygg! Och kom inte ni haters och säg att han är ful! För det är han inte! Han är världens bästa! <3 :*

Lite snuskigt kanske, men ska ens bröstvårta klia? Kliar något så fruktansvärt! Usch..

Jag vill göra länkbyte med någon men jag vet inte.. Typ allting är krångligt eller nåt.. Haha.

Imorgon åker mitt ex till Grekland. Mitt ex som nu är min bro. Lol. 

Jag kommer sakna honom mer än mycket! Men efter att han har kommit hem, så ska vi gå på bio. Vi ska se The Internship

 

Bara jag som tycker den verkar bra? Fast jag funderar på att byta till en annan. En såndär actionfilm som han gillar ;) Eller kanske någon som vi båda gillar? :3 

Vissa av mina kompisar tror att jag fortfarande gillar honom, men jag kan garantera att det gör jag inte! ;) För imorgon åker jag och Jaqueline till kusten (Tanumstrand) och då blir det att ragga killar! Hehe..

Kanske en norsk? Nej, för jag kommer inte fatta ett skit.. Lol..

Jag har inte vart så kawaii på sistone och blggat om sånt, men jag ska bättra mig!

Föresten, veckans Haiku:


Watashi wo Angelique~des

Watashi wo beautiful

Watashi wo Angelique~des

Watashi wo crazy


Den är på japanska (typ det enda basiska jag kan.. ;;.;; )

På svenska blir det:


Jag heter Angelique

Jag heter vacker

Jag heter Angelique

Jag heter galen


Visst är den fin? Haha, lite konstig i slutet, men ja..

Vad ska ni göra på midsommar då? Jag ska vara på kusten >3<

 Det blir ett långt inlägg det här.. Funderar på om jag ska sluta skriva och sova istället..?

Haha.

Godnatt folket!


SAYONARA!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards