kawaiiandnormal

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Angelique Jallow - 27 juni 2013 23:08

 

Ganska stor jag vet, men det är typ sånt man får ta :)

Jag lyssnar justnu på Yohio's underbara låt Innocence (hehe) *käär* och ljudet av min telefon som vibrerar. :3

Men jag ska typ gå och lägga mig snart.. By the way, på telefonen när jag skriver mobilinlägg, så kan jag inte använda dom här ikonerna och bilderna som jag har på vanliga inlägg, men jag kommer absolut lägga in mer vanliga bilder. Men nu måste jag sova (men det kommer förmodligen ett godnattinlägg på mobilen..)!


SAYONARA! 


Av Angelique Jallow - 27 juni 2013 17:12

   

En liten gif som jag laddade ner :3 Hoppas den funkar...! 

Hehe =>v<=

Jag åt glass typ nyss :3 Vaniljglass faktiskt. Och lyssnar på Yohio's skiva Break the Border som jag köpte när han var här. Fast nu ska jag äta lite spenatsoppa till middag (wääh.. ;;.;;) så nu måste jag gå..

 


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 27 juni 2013 13:43

Hej :)

Rubriken.. Jo, alltså, bloggplatsen har gjort så att man kan skriva hashtags i inläggen och så, men jag tror inte att jag kommer att göra det..  

Justnu håller jag på att ladda ner massa gifs som jag tänkte lägga ut när jag skriver inlägg :) Verkar det som en bra idè? Igår gjorde jag ett sånt där "nagelbad" och det funkade ganska bra faktiskt! :D 

Jag funderar på att fråga Essie om hon vill göra något idag.. 

Vet ni vad? Jag ska försöka göra den här bloggen kawaii igen! Jag ska blogga mer kawaii, lägga ut mer bilder och gulliga saker och fakta, men tyvärr inga tävlingar eftersom jag inte har nånting att ge er.., men jag ska göra allt för att den inte ska bli så mainstream! :3 

Haha, förlåt, blev lite för exited...

Men, jag tänker inte ha "Veckans blogg.."tror jag iallafall. 

Men nu måste jag gå ut med Fluff, så vi syns säkert sen! ;)



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 27 juni 2013 00:58

Hej hej!
Eller ska jag säga godnatt kanske? Hehe :) jag kan inte sova och jag hade tänkt börja med godnattinlägg som jag hade i början, när jag började blogga. Såhär kommer ett godnattinlägg. Haha. :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom min kära far (enligt min tvilling) läser min blogg.. Jag tror inte jag får lägga ut så mycket personlig information, som kanske vissa förstår.
Tydligen så ska Jaqueline tydligen inte följa med till Ursand, så det ör bara jag som ska dit, och jag kommer säkert få en panikångest attack när jag är där, men det får vi inte hoppas på! ;)
Adda mig på kik om ni är som jag justnu, att ni också har tråkigt och på kik heter jag: 2sweetforya
Japp.. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva förutom om att jag är väldigt hungrig. Alltså, jättehungrig. Och jag är jättesugen på McDonald's glutenfria happy meal (som är det enda förutom grönsaker, dricka och pommes frites som jag tål..) och på pannkakor med lönnsirap.. Jag kanske är gravid?! Näje, skoja bara, har faktiskt inte ens fått mens än. Hehe :)
Skolsköterskan sa att jag kanske får den i sommar! YAY! :D
Men nu ska jag nog ta och dejta sängen in några timmar och det gör ni säkert nu.. Men jag ska sova nu (med andra ord..) så syns vi säkert imorgon.

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards