kawaiiandnormal

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Angelique Jallow - 26 juni 2013 14:13

Här är bilderna på sprutan

Av Angelique Jallow - 26 juni 2013 14:03

Jag hittade bilderna! :D Nu gäller det bara att kolla om det finns någon bloggplatsen app till mobilen..

Av Angelique Jallow - 26 juni 2013 13:44

Hej! :)

Jag var inne på en sida förut där jag gjorde ett hus, alltså min drömkåk. Haha..

Ps. Kåk = Ett annat ord för hus

PÅ videofyme har jag (eller kommer jag lägga ut) lagt ut en video där jag berättade/berättar om vad jag såg vid crossen igår. Jag ska gå precis efter det här inlägget och kolla om den är kvar. Om den är det, ska jag ta kort på den. ;)

Så att ni kanske får se! :)

Japp,


SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 26 juni 2013 09:48

Behehej! :3

Mamma väckte mig imorse om att jag skulle gå ut med Fluff och sen när jag kom hem så kunde jag inte gå och lägga mig och somna om igen, så jag satte mig såklart vid datorn och vid tv:n! Haha.. :)

På tv:n så är det ju självklart Disaster Date på MTV och det är ju alltid så himla kul! :D

Jag håller på och gör olika headers på PicMonkey som jag hade tänkt byta till, men alla blir så konstiga.. :/

Dom ska vara så kawaii som möjligt..

Veckans dikt skriver jag nog i nästa inlägg tror jag. 

Well, nu ska jag fortsätta göra headers, så,



SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards