kawaiiandnormal

Alla inlägg under juni 2014

Av Angelique Jallow - 2 juni 2014 22:56

 

Hej.

Orkar inte skriva så mycket atm..

Så jag lägger upp ett inspirations inlägg så att ni iallafall har nånting att läsa c;

 

*Collaget har jag gjort, bilderna kommer från Facebook/Tumblr*



SAYONARA!

 

Av Angelique Jallow - 1 juni 2014 20:16

  

Hej.

Ja, förlåt för att jag har vart så inaktiv, men jag har vart sjuk och jag

visste inte heller vad jag skulle skriva om :c


Det är så himla varmt här, JAG FÅR KRUPP!

D:


NÅGON, HÄMTA NORDPOLEN OCH LÄGG I VÅR LÄGENHET CX

Haha, näe, jag skojar bara xD


Idag har det dock vart väldigt varmt, kanske

sisådär 30 grader, någonstans runt där iallafall ;)


Sov över hos Essie igår, gick hem till henne efter cruisingen c;

Men det är väl typ bara det jag har gjort..

Typ..

Vad jag kommer ihåg ;-;

Haha xD

Well, nu ska jag ta några rädisor och käka c:


SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards