kawaiiandnormal

Alla inlägg under september 2013

Av Angelique Jallow - 28 september 2013 22:30

Hej! :)

Ett kort inlägg om dagen idag. :9

Jag var på Trolldagar med några kompisar idag och då åkte jag en karusell som liknade Spin Rock som finns på Liseberg. Fast den här var värre. Den åkte snabbare, högre upp och den var nära ett träd... Men det gick bra, jag fick inte alls en chock eller nått, nai nai.. Haha, nä, men, den var rätt så läskig och så. Jag blundade hela tiden och skrek hela tiden. Jag skrek mamma, Felicia och var i typ chock tillstånd eller något. Och jag tänker ALDRIG MER åka den! USCH! Den var en riktig pain in da ass!

Men, men, allt jag ville säga för idag :)



SAYONARA! 

Av Angelique Jallow - 28 september 2013 11:30

HALLÅ DU! C:


Nu i helgen är det trolldagar och förmodligen ska jag och Jaqueline vara hemma med kompisar, men jag ska fråga mamma om jag kan få lite pengar så jag kan åka lite karuseller med Felicia och hennes syrra :) 

Jag har typ inget mer att säga :)

Well,




SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 27 september 2013 17:30

HAJ!


Idag är det skolfoto och jag tror jag har på mig min lolitaklänning idag.. O.o Jag vet liksom inte riktigt eftersom det här är ett tidsinställt inlägg ;) Hehe :) 

Jag vill tipsa om en väldigt kul låt, haha! Ni kanske har sett den eller hört den nånstans men jag älskar den och kan typ inte sluta sjunga på den.. Haha! När man väl lyssnat på den, så kan man inte sluta! XD


BAHAHAHAHAHA DEN ÄR JU ASKUL! x'D 

Men nu ska jag dra ;)


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 26 september 2013 19:25

HALLU!


Förlåt för den dåliga uppdateringen, men appen på min mobil har typ kraschat ._. Så jag kommer säkert meddela när den funkar igen ;) 

Iallafall, idag påvägen til svenskan, så gick jag och Sanna förbi en massa (kanske) 4:or och då säger den ena; 

*VARNING! SVORDOMAR!*


- Din kuk är berusad, Karl

- Näe, hihihihi~


Alltså, jag kunde inte riktigt tro mina öron när jag hörde det.. Förvisso hette inte den där killen Karl, men jag tror inte hans föräldrar vill att deras sons namn finns ute på internet.., men tillbaka till ämnet, att småungar har börjat prata svordomar? Det är ju sjukt! När jag var liten, så existerade inte svordomar för mig. Eller nja, jag sa ju kanske skit, helvete, och jävla/jävlar ibland, men nu har jag hört en massa små varn som går runt säger kuk, fitta, kukhuvud, bullfitta och massa såna där riktiga fulingar! Jag tycker inte att det är rätt att så små barn ska svära. Jag tycker att, visst vissa svordomar är helt chill, men inte så grova! Vårt samhälle blir bara värre ch värre för varje dag som går! Usch! :c Det måste hända en ändring snart! 


Nu, till ett helt annat ämne! Anledningen till varför rubriken är: Tidsinställda inlägg, är för att eftersom appen har kraschat, så kan jag lägga in tidsinställda inlägg på datorn! Jag fick detta tips av en annan bloggare :) Hehe :) Tack för tipset!

Hehe, ja :) Men jag har inget mer att säga typ :) 

Well,


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 22 september 2013 14:58

HAJ.


Jag sitter med syrran, igen, och tittar på Sucker Punch. Det är en actionfilm som är jättebra! c: När den kom ut på bio flr ett tag sedan så hade jag och Jaqeline tänkt se den, men det blev inget och sen glömde bort filmen, eller iallafall jag.. Men nu finns den på Netflix så vi satte på den :3 Och den är så bra! :D

I totally LOVE it c: By the way, angående rubriken, så hade mamma köpt flingorna Froot Loops och jag åt dom till frukost :3 Dom är jättegoda! :D Har inget roligt att säga...

Well, får väl äta upp mina flingor som jag nyss hämtade och fortsätta titta på Sucker Punch :3


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 21 september 2013 18:17

HALLU !!


Jag sitter med syrran och tittar på skräckfilmen DET. Titta inte på den om du har en fobi för/gillar inte/är rädd för clowner! Den är rätt så äcklig och konstig, men det är andra gågnen vi ser den, så det är inte så farligt längre :)

Men iallafall, min andra blogg som ska handla om The Sims Freeplay; jag har ju redan några simmar på telefonen, men nu har jag startat ett spel på surfplattan, så därifrån kommer spelet vara ifrån troligen. Men det kommer även handla om simmarna på min telefon.. 

Nu vart filmen slut och clownen böev till slut en äcklig spindelliknande sak.. Och nu lyssnar vi på Wrecking Ball med Miley Cyrus. c: LÅten är bra i sig, men jag fattar inte varför hon ska vara naken, smeka sig själv och slicka på saker i musikvideon. Vad har det med låten att göra? OvO Fattr inte.. TvT 

By the way, den 9:e Oktober händer det en jätterolig grej på Älvhögsborg i Trollhättan! Vad händer? O.o 

Jo, Star for Life kommer dit och min skola (7-9:or) kommer dit + några andra skolor i kommunen och Västskolan i Uddevalla! C: Ni får mer än gärna komma, men skynda er, för biljetterna är inte så många ;) 

Du kan köpa biljetterna på Musikpartner som ligger i Trollhättan. Googla "Musikpartner Trollhättan" så ser du adressen! ;)

 

Konserten är kl. 19:00 och det kostar 200kr för vuxnas biljett och 100kr för barn, ungdomar och studerande men det är inte kortköp! C: Välkomna! ^^

Men, men, jag har bestämt vilken bloggportal jag ska ha och jag tänkte att jag skulle kunna använda wordpress. Fast nu när jag tänker efter, så ska jag nog ha devote :3 Jag ska fundera lite mer på det.. 

Fast jag tänkt att jag skulle greja lite med headern nu, så ja..



SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 21 september 2013 10:24

Hej!
Jag har äntligen kommit på vad för blogg jag tänkt att jag kunde ha! En The Sims Freeplay blogg! Jag skaffade spelet igår till min telefon, men jag ska skaffa det till vår surfplatta också, för då blir det mycket större skärm ;) Men jag vet fortfarande inte vilken bloggportal jag ska använda.. Kan ni kanske hjälpa mig? Skriv ett eller flera förslag i kommentarerna, vetja! :3
Jag har by the way typ nyss vaknat och min frissa är så sjukt weird idag så jag ska duscha sen. :) Men efter det vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske åka till Överby forever alone.. XD Nä, men jag vet inte. Kanske bara spela och titta på tv och vara helt osocial hela dagen.. Jag ska fråga mamma om vi kan köpa godis c: För det är något jag inte har ätit på länge! :D Ja, men nu ska jag iallafall gå och äta, så vi kanske syns sen eller nått :)


SAYONARA!
**PS. INGEN FÅR TA MINA BIL - BILDER!**

Av Angelique Jallow - 20 september 2013 20:52

HAI !

Jag är tillbaka, och ska försöka att satsa lite mer. Jag har dessutom gjort en ny header, som jag hade tänkt att byta till. Mehehe c: Jag har uppdaterat min telefon till iOS7 förresten, designen tycker jag är rätt så snygg, och så är den rätt så bra också. Väldigt enkel :3 

En sak som tillhör en helt annan kategori:

Jag funderar på att skaffa en till blogg. Jag vill gärna testa olika bloggportaler.. Jag har testat bloggplatsen, blogg.se och Nattstad. Kanske t.o.m devote.. Men jag har några kvar! 

By the way, förlåt om det blir ett väldigt tråkigt inlägg, men jag har vart rätt så trött idag :c 

Snart är det 1 årsdag på bloggen och då ska jag fira! :3 Om ni undrar när det är, så är det den 25:e oktober. Och då, ni, då händer det goa bullar! Eller nåt! :D Nä, men det kommer förmodligen hända rätt så stora grejer då om jag inte har glömt bort det, vilket jag inte hoppas att jag gör O.o, och jag vill gärna spendera väldigt mycket tid på bloggen just då. Bara så ni vet, så kommer jag testa lite nya headers på bloggen precis efter inlägget, så ni kanske ser min nya header! :3 Men det får ni se då! C: 

Well, om man kanske skulle ta och greja med lite grejer till bloggen eller inte? Tillbaka på ett nytt spår för att försöka igen, eller vad säger ni? Haha..


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards