kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Rubriken Saknas

Av Angelique Jallow - 21 september 2013 18:17

HALLU !!


Jag sitter med syrran och tittar på skräckfilmen DET. Titta inte på den om du har en fobi för/gillar inte/är rädd för clowner! Den är rätt så äcklig och konstig, men det är andra gågnen vi ser den, så det är inte så farligt längre :)

Men iallafall, min andra blogg som ska handla om The Sims Freeplay; jag har ju redan några simmar på telefonen, men nu har jag startat ett spel på surfplattan, så därifrån kommer spelet vara ifrån troligen. Men det kommer även handla om simmarna på min telefon.. 

Nu vart filmen slut och clownen böev till slut en äcklig spindelliknande sak.. Och nu lyssnar vi på Wrecking Ball med Miley Cyrus. c: LÅten är bra i sig, men jag fattar inte varför hon ska vara naken, smeka sig själv och slicka på saker i musikvideon. Vad har det med låten att göra? OvO Fattr inte.. TvT 

By the way, den 9:e Oktober händer det en jätterolig grej på Älvhögsborg i Trollhättan! Vad händer? O.o 

Jo, Star for Life kommer dit och min skola (7-9:or) kommer dit + några andra skolor i kommunen och Västskolan i Uddevalla! C: Ni får mer än gärna komma, men skynda er, för biljetterna är inte så många ;) 

Du kan köpa biljetterna på Musikpartner som ligger i Trollhättan. Googla "Musikpartner Trollhättan" så ser du adressen! ;)

 

Konserten är kl. 19:00 och det kostar 200kr för vuxnas biljett och 100kr för barn, ungdomar och studerande men det är inte kortköp! C: Välkomna! ^^

Men, men, jag har bestämt vilken bloggportal jag ska ha och jag tänkte att jag skulle kunna använda wordpress. Fast nu när jag tänker efter, så ska jag nog ha devote :3 Jag ska fundera lite mer på det.. 

Fast jag tänkt att jag skulle greja lite med headern nu, så ja..



SAYONARA!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards