kawaiiandnormal

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Angelique Jallow - 5 september 2013 11:22

Mina glasögon. Hej förresten.
Jag sitter justnu på engelskan och skriver ner glosord. Men jag ser inte så bra med de glasögonen jag har justnu. Jag väntar egentligen på ett par glasögon jag har bestämt mig för och som vi har "köpt" på Specsavers men de är tydligen inte färdiga än.. :c
Jag kan ju säkert visa en bild på dem när jag får dem! Hehe :) Och när mamma får pengar då ska jag säga att vi MÅSTE köpa balsam för mitt hår är fett, tovigt och äckligt. Så jag har det i en stor tofs och jag kan inte ta ut tofsen innan vi får balsam för då ser det förjävligt ut. USCH! Xc
Jg hatar mitt hår justnu, så jag ska fråga min faster om hon kan fläta mitt hår. Till rastaflätor alltså. Min syster hade det fast med lila "hår" i. Det var jättesnyggt! Jag brukar ha inbakade flätor men den här gången vill jag ha lösa. :D Hade tänkt att jag skulle bomba med bilder nu eftersom inspirationsinlägget blev så kort.

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards