kawaiiandnormal

Alla inlägg under februari 2013

Av Angelique Jallow - 28 februari 2013 16:46

Det blev lite fel igår när jag skulle lägga upp mina gif-bilder i inlägget, så jag kan inte lägga upp dom tyvärr :/ 

Jag har typ ingen lust att blogga justnu, för jag anstränger ögonen så mycket nu (har inga glasögon på mig + att det är väldigt mörkt i rummet..) så ja...




SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 27 februari 2013 20:55

Tjo!

Min lolita klänning har kommit!! :D :D :D :D <---- Superglad som ni kanske ser ;) Idag på mangamötet kom det ingen förrän vid halv 6 någon gång. Men då kom Jasse (?) och Natsu! Vi hade ganska kul faktikst! Det blir ett ganska kort inlägg idag förresten, ska ta hand om mina hästar på howrse och göra mer gif-bilder på en hemsida. 




SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 26 februari 2013 21:19

               



KOPIERA DOM INTE!!!! KOPIERA DOM INTE!!! 

Av Angelique Jallow - 26 februari 2013 20:39

Hejsan!

Jag har typ nyss skapat ett Skype - konto och fattar typ ingenting... Men mina kära vänner hjälper mig! Faktiskt så pratar jag med dom nu ;) Men jag har verkligen inget att skriva om förutom att pappa kom hit och gav oss 200kr var :) Jag visste att han skulle ge oss pengar, jag visste det! Haha, nu har jag 1300kr i CASH :D $D Hehe... ^O^

Men nu ska jag kolla lite på facebook och DA, så det blir ett kort inlägg idag!




SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 25 februari 2013 21:36

Tja!

Det är jag, igen fast nu är jag hemma! Jag har ingenting mer att skriva förutom att ni kan ju följa mig på Instagram, där heter jag angelicious1998 och det är typ där jag är mest aktiv. Jag har hållt på med en ny header by the way, och den är klar jag ska bara hitta en passande bakgrund som jag kan ha till för annars kommer det se weird ut... Justnu håller jag på att försöka hitta gratis animerade ikoner som jag kan använda på min DA. Jag hoppas jag hittar någon fin! Fast egentligen måste jag gå och lägga mig. Jag ska liksom upp runt 8 imorgon för jag ska tydligen till tandläkaren i N-bro. Och då kommer jag nog att passa på att hälsa på dom i skolan. :3 Jag hoppas det! Fast det är ganska tråkigt där när alla är på lektion... Jaja, whatever, nu ska jag göra iordning mej inför natten och kanske ta ett havreflarn innan jag går och lägger mig men innan allt detta ska jag snabbt som attan försöka hitta en gratis animerad ikon som jag kan ha på DA. Hehe... Åh, just det! Igår hade jag släktkalas och då fick jag 900kr och sedan idag fick jag 200kr av min bror och imorgon kommer pappa så då får jag antagligen mer pengar. Då har jag runt 1200kr! Shit, så mycket pengar har jag aldrig fått, inte ens en 500lapp har jag hållt i! Jisses, jag är ju rik nu! :D :D :D :D :D :D :D No shit sherlock! Hehe... 



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 25 februari 2013 16:59

Hej!

Idag fyller jag 15 och min facebook har bombarderats med massa facebook inlägg som sa: Grattis! Och min Instagram också för den delen! Fast egentligen har bara 2 st skrivit grattis.... Det kanske är fler men eftersom jag inte har något internet på varken mobilen eller skoldatorn så kan jag inte kolla... Hur tänkte jag nu, undrar du säkert då? Jo, jag är justnu hemma hos S och är kissnödig men vågar inte gå ner, så därför skriver jag ett inlägg på bloggen istället! Haha, smart va? Bara jag inte kissar på mig... Det blir ett kort, för nu måste jag verkligen gå ner! 


SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 24 februari 2013 20:05

Ja, jag är helt enkelt allmänt trött efter att ha haft släktkalas med släktingar från mammas sida... Men bara så ni vet så kommer det här bli ett ganska kort inlägg! Idag fick jag 500kr av min äldsta moster, 200kr av min näst äldsta moster och ytterligare 200kr utav min äldsta bror. Så sammanlagt har jag fått 900kr bara idag! Någon gång i veckan eller nästa vecka kommer pappa och ska ge oss våra födelsedagspresenter :D Då kommer jag säkert få pengar eftersom det är i slutet av februari... By the way, nu ska jag dricka cider (alkoholfri) och titta på Nichijou eftersom jag aldrig fick det gjort tidigare idag...!



SAYONARA!!!

Av Angelique Jallow - 24 februari 2013 12:27

Hej, jag har haft ännu dåligare uppdatering nu, och det blir bara sämre! Jag har haft ganska fullt upp den senaste tiden, och dessutom har jag ju massa prov... Så, ja... Men det kommer nog bli bättre tror jag! Jag har också märkt att alla mina senaste inlägg har bara några rader och sedan är det liksom; hejdå! Det är dåligt utav mig.. /.\  Justnu, chattar jag på facebook med F och inne lite på Howrse och DA... 

Jag funderar över mina gymnasieval och undrar om jag ska gå på LBS... Ljud & Bildskolan alltså. För F och syrran ska ha en bostad i Miami och jag vill också bo där, men det får jag ikke... :( Forever aloner...

Åh, vad jag hatar allting justnu, jag är bara så FRUSTRERAD!! Min finaste bild som jag skulle färglägga på deviant liksom huvudet hade försvunnit, och då tänkte jag att jag prövar väl att färglägga den på Sumo Paint där jag gjorde den från början, men, NÄE, då försvinner den! 284y20458 34to4yt0b34gw34ut3045245r8te@rhr##¤2qW)/&¤#¤/)(

Nu är jag sur, och jag vill egentligen inte skriva mer, men ni förtjänar faktiskt ett långt inlägg. By the way, jag ska göra en ny header för jag orkar inte lägga ut den från en annan dator + att jag tror inte jag får gå in på mammas dator justnu... O.o Imorgon fyller jag 15 år och då ska jag gå på Beatiful Creatures :3 Jag ska fråga en kompis om hen vill följa med ;) Jag tycker att den verkar jättebra! By the way, det är 15 åldersgräns på den, så om du är under 15, gå inte på den! Även om du verkligen vill, så får du inte. Är det 15 år på en film eller högre, så får du faktiskt acceptera att du inte får gå på den. 

Oh my god, har ni sett 1D nya musikvideo till OWOA (One Way Or Another)? Den är så grym och så bra, jag kan inte säga annat än att jag älskar den! Om ni vill se den så finns den här: 

Där har ni musikvideon och enligt mej är den jättebra! Fast alla nänniskor tycker ju olika!

Nu ska jag titta på Nichijou, alltså den där jättebraiga animen jag tittar på. Alltså, jag snackar ju bara om braiga saker justnu, hehe! Här i Trollhättan, by the way, är våren på ingång, solen skiner (fast efter en stund kommer molnen igen :/) och snön håller på att försvinna! Det är ganska kallt fortfarande, men solen lyser ju iallafall! Nu ska jag iallafall titta på Nichijou som jag sa, så;



SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards