kawaiiandnormal

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Angelique Jallow - 15 februari 2013 22:38

Hej, igen!

Nu är det kvällen och mitt sportlov har börjat. Om 10 dagar fyller man 15 och då får jag min kära rosa-vita maid klänning :D ! Jag kommer bli sktiglad när jag får den och nästa lördag ska jag på tjejkväll hos G. Kommer bli skitkul!

Jag chattade med H förut och då var h*n bara så sur och jag fattar inte varför. 




SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 15 februari 2013 13:23

Hej!

Idag har det vart en dålig dag, haft jättetråkigt alltså! Nu sitter jag i B-spåret vid Eng1 och väntar på att engelskan ska börja! Fast den börjar 13:45, så jag får vänta länge.. Haha... By the way, den där kille jag gillar står vid sitt skåp lite längre bort och DET ÄR SKIT PINSAAMT!!! Shit! Jag blir inte röd i ansiktet eller så, men det känns som att jag har nånting i ansiktet eller nått sånt... 

OHMAGAWWSD... Han gick...

Jaha... Jag kanske lägger ut ett video inlägg sen, men jag vet inte... :/ Det blir ju rätt så korta inlägg när jag bloggar i skolan... Jag undrar varför! Nä, men jag vet varför ;)

Jag orkade inte skriva igår, förlåt för det, men nu ska jag kolla vidare på nätet!





SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards