kawaiiandnormal

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Angelique Jallow - 6 februari 2013 19:44

Halloj alla människor därute till havs!

Haha, nej jag skoja, idag har jag vart med F och efter min klarinett spelning var jag med på F's kör :D Det var skitkul! Anki, som "körledaren" heter, ville att jag skulle komma nästa vecka igen men mamma vill det inte så mycket... Hon tror att det kommer kosta pengar då... Tragiskt, tragiskt!

Jag håller på att ladda ner bakgrundsbilder på wallpaperwide.com och lyssnar på musik på min söta Iphone C: 

Snart fyller jag år och det firar vi med en applåd *klapp klapp* ! Cx Min kära syster försöker lära sig Du gamla, du fria på min klarinett och jag kan säga er, att det låter inte bra...! Tyvärr, men asså, NÄE.... :/ På sportlovet hade jag och F tänkt gymma på Friskis & Svettis, men man måste ha fyllt 15 år och jag och syrran fyller år precis veckan efter... -.-'' Så himla typiskt alltså! Usch, men jag kom på idèn att jag och F kunde "låtsas" att vi är 15 :D 

Och så ska jag och F prova på karate C; Kommer bli skitkul, för där kommer vi komma i tights och tshirt medans alla har på sig träningsoverallsbyxor... Hehe :P 

Jaha, men ni kan få en bild och sedan kanske vi hörs senare ;)  By the way, jag har köpt en skåpsnyckel och fått min skoldator nu ;) Underbart! 

Hade också tänkt ha en frågestund också C; Om ni vill då alltså :) Kommentera alldeles här nere i kommentarsfältet om ni vill att jag ska ha frågestund, så utser jag hur många det är som vill att jag ska ha det C;


       


SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards