kawaiiandnormal

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Angelique Jallow - 9 februari 2013 17:26

Hej, igen! Jag tänkte såhär, att i kommentarsfältet får ni fråga vilka frågor som helst, och om några dagar så kör jag svaren, okej?

FRÅGA PÅ BARA! C:

 



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 9 februari 2013 14:27

Hai!

Vet, ni, jag gillar någon, men jag tänker inte säga vem, det är liksom TOP SECRET! Haha...

Vad gör ni idag? Allt jag har gjort idag är att titta på tv och ätit... Och nu är jag inne på skoldatorn ;) På tv:n är det Familjen Annorlunda och jag bara älskar det programmet! Det är så bra! Jag kommer nog inte kunna lägga ut bilder på länge då jag oftast använder skoldatorn... Jag tror att vi elever inte får "ladda ner" bilder på skoldatorerna.... :/ Bad, bad.. Igår tittade jag på en film som hette Wedding Daze och den var faktiskt jättebra! 

Angående frågestunden så har jag bara fått en kommentar om det, men jag ska fortfarande ha frågestunden! 

Efter inlägget ska jag spela Minecraft och fortsätta titta på Familjen Annorlunda ;) 

Om 16 dagar fyller jag och syrran 15 år! Och jag önskar mej såklart dom här glasögonen: 

http://www.beccadesign.se/wayfarers-clear-pink

Om den inte blir blå, kopiera länken och skriv in i din webbläsare!

Usch vad jag hatar ELON reklamen, den suger verkligen! Usch!

Jag hade tänkt starta med hiss och diss men jag kommer nog bara göra det på fredgar... Eller kanske på söndagar?

Någon mer än jag som längtar tills ikväll? Men Angelique, vad är det ikväll? Jo, det är ju deltävling 2 i melodisfestivalen! Wiiho! Vilka kommer ni rösta på? Typ det enda jag vet är att Sean Banan kommer vara med och Rikard Wolff tror jag. Men jag hoppas att Sean Banans låt är awesome! 

Tydligen ska Carina Henemark (eller vad hon nu heter) vara med. Alltså hon som var otrogen med kungen. Jag gillar kungen, han är frän. Men mina kompisar AVSKYR kungen. Bara för att han var otrogen mot Sylvia så måste det inte betyda att han är dum för det det? Det är väl ingen big deal egentligen, det är ju förlåtet vad jag har hört. Men jag tycker ändå inte att hon ska vara med :/

Inlägget blir ju ganska långt ändå, trodde faktiskt inte det...! Familjen Annorlunda är slut och nu tittar jag på Big Mommas House. Och det kan man kalla för bra film! Haha, en av de bästa tycker jag! 

Men det här var väl allt från mig :)



SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards