kawaiiandnormal

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Angelique Jallow - 1 februari 2013 19:13

Hola!

Känner mig hungrig om ni undrar, har inte ätit sedan kl. 11:15 i skolan då alltså och det var korvstroganoff! Alltså, det var inte gott och inte äckligt, heller om ni förstår vad kära lilla jag menar. Idag har det inte hänt så mycket förutom en väldigt rolig grej på engelskan! Jag och S var det som hade översatt en vers från en låt på Google Översätt och det lät inte rätt kan jag säga dig! Vi började skratta såklart för det var SKITROLIGT!! :D

Imorgon kommer käraste Moa hit, min lilla älsklings koala! Och nej, hon är inte en riktig koala, hon är en människa med organ och armar och ben och sånt där! Hon är kul och hon har en vit IPHONE 5! Yes, äntligen får jag se den! Och henne också såklart! På söndag ska man träffa sin fader i Göteborg och gå runt i stan kanske. Kanske in på Monki eller Kawaii Design! Fast min far VÄGRAR gå in i såna affärer ^^ Fast det får han göra ändå!

Åh, min mage kurrar så det låter i hela huset! HUUUUUUNGRIIIIIIIIIG!!!!! :$

Jag finns på Instagram om ni undrar (fast det har jag redan sagt....)

Och facebook (men ni kan inte adda mej (får inte adda främlingar :/))

Och Twitter (men är aldrig inne där...)

Och kik (jag är alltid inne om jag inte är i skolan eller ute på stan)

Ja, men vi får väl säga det där hejdå på japanska ordet och så syns vi nog imorgon!

By the way, jag fyller år om 24 dagar och om 3 dagar får jag ta bort min tandställning! :D *Överlycklig!*



SAYONARA!!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards