kawaiiandnormal

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Angelique Jallow - 13 februari 2013 20:36

Tjenare, Madonna här!

Hah, eller inte... Idag skulle jag, S, syrran och G varit på mangamöte, men det var ju såklart inställt... :( Så vi tänkte att jaha, då spelar vi väl Fia med knuff istället då, men då börjar G och syrran prata om manga böcker, vilka som är bra och vilka som inte är bra, så vi går till dock teatern istället och jag och S hittar såna där gulliga saker.. Och efetr en stund så kommer 4 st killar ifrån vår skola och vandaliserar dockteatern och kläderna som är där så G går till receptionen och hämtar en tant och då sticker dom. Jädra banditer, det är så respektlöst att göra så! Usch, jag vill bara ruska om dom och dunka in det i skallen på dom och säga att så gör man faktiskt inte! Men det kan man ju inte göra... Det är ju liksom misshandel! Imorgon är det Alla Hjärtans Dag men jag har ingen kille att mysa med... Fast jag kan ju alltid säga grattis på Alla Hjärtans Dag till mamma! By the way, snart fyller jag år! Om....12 dagar faktiskt! :D Jippi! Och då ska man ha spelkväll/filmkväll med kompisarna! (Hoppas vi...!) 

Det blir inget långt inlägg idag tyvärr, måste kolla vilken färg jag ska ha på min lolita klänning. 

Men, nu ska jag kolla vidar och chatta vidare med min, öh ja, ni vet!



SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards