kawaiiandnormal

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Angelique Jallow - 11 februari 2013 21:51

Hej!

Nu har jag gjort 200 situps och känner mig näst intill utpumpad, men jag ska allt göra ett par till ;) Jajjemän! 

Den där killen jag gillar, som jag ska prata med imorgon, HAN ÄR SÅ JÖDRA SNYGG! Jödra heting! :D 

Han är inne på facebook chatten men jag vågar inte chatta med honom! Pinsamt, pinsamt!





SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 11 februari 2013 15:43

Hellö på er folk!

Hur mås det idag? Jag mår bra förutom att jag har ont i mitt !"#¤%&/()=][{€€$£@ knä! Alltså, jag vet inte om det är träningsvärk eller om det är växtvärk men ont gör det! Xc Och hungrig är jag också... Jag ska nog ta något att äta. Lilla mamma sover och jag och syrran skulle till stan tror jag? Jag är inte säker, men det var hon som ville ;)

Idag på tyskan tittade vi på en film om att det var en man som ville komma över från Öst-Tyskland till Väst-Tyskland. Hans son blev skjuten precis när de kom över (typ...). Filmen är 3 timmar lång så vi hann inte titta på hela :/ Den var faktiskt riktigt AWESOME! By the way, den där kille som jag pratade om igår (eller gjorde jag det? 0.0), han är riktigt jödra söt! Åh, så snygg är han! Haha, han vet inte om att jag gillar honom (såklart...:P) och imorgon SKA jag prata med honom! Det är bara bestämt, jag ska verkligen göra det! Syrran tjatar om jag ska vara klar snart så jag får väl vara det då... :(



SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards