kawaiiandnormal

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Angelique Jallow - 10 februari 2013 20:00

Hej!

Jag upptäckte aldelles nyss att jag hade skrivit fel email adress på headern, så jag ska göra om den, det är därför jag har en annan header justnu. Men jag har ju fortfarande skoldatorn som jag är inne på nu,så jag kan inte göra något just nu.. Men jag ska fixa det så fort jag kan! Allt för mina läsare <3 :)

Men det var allt jag tänkte säga. Nu har det visst hant nanting med datorn sa jag kan inte skriva a, a eller o..

Jaha, da far man val prata med bosse imorgon da...



SAYONARA!! 

Av Angelique Jallow - 10 februari 2013 16:53

Hej!

Jag vet inte vad jag ska börja med..? Eller, jo kanske! Idag skulle F kommit hit, men sån dålig tajming som jag har, så kom hennes farfar och farmor precis efter att jag hade ringt... Så idag har jag bara tittat på tv, vart inne på datorn ätit godis från igår, osv. Justnu, tittar man på Blood of proof och det är visst en mördare som hade avlägsnat en kvinnas hjärna. Mysigt, va? Ew, snusk, äckligt! Stackars F som ska bli kriminaltekniker...

Shit, vad jag är hungrig, och mamma har inte börjat med maten än /.\ Jag har inte så mycket att berätta förutom att rubriken handlar om en kille jag gillar :3 Och han går i min skola... Jag och min kära syster har utmanat varandra och hon har utmanat mig att jag ska gå fram till vem som helst i 8B och säga att jag gillar honom... Alltså, wtf? Jag vågar inte, jag kommer så inte göra det! Never! Aldrig i livet! 

Men jag ska nog säga hej till killen jag gillar iallafall? Om jag ens träffar honom imorgon...

By the way, jag har laddat ner den superbraiga appen VideofyMe och jag ska nog lägga upp några videor där! Och sen kanske jag lägger upp dom på bloggen? Bra idè, Angelique! Nämen tack så mycket! :D Haha, nej...

När var det jag skulle lägga upp svaren på frågestunden? Äh, jag kollar det senare!

Igår när jag och syrran skulle gå och köpa godis på Hemmakväll, stod jag i dörren (eller, ja typ..) och höll fingrarna i dörrkanten, och då öppnas en dörr i trapphuset och självklart blir det drag och smäller igen dörren! Japp, 2 klämda nagelband... Kul, va? Inte precis... Jag har typ fått blåmärken under mina naglar så det gör jätteont om man iksom råkar stöta emot dom.. :( 

Om 15 dagar blir man 15 år! Förlåt om jag inte har sagt något, men jag försöker uppdatera varje dag hur många dagar det är kvar tills jag blir 15. Shit, vad jag längtar! Lite utav de saker jag önskar mig då:

  • Iphone 4 skal
  • Maid Lolita klänning
  • Frukost på sängen
  • Mina blåa hårfärger :3

Ja, fast nu var det ju inte allt, men det var lite grann iallafall! Jag förväntar mig inte att jag ska få presenter från er, men ett grattis skulle sitta fint. Alltså inte just nu, men om 15 dagar.

Men nu har jag ingenting mer att säga tror jag... Näe, jag tror inte det... Men jag tror jag skriver mer sen,

 

 

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 10 februari 2013 15:46

Tjenare, jag hade tänkt prata om RELIGION. Jag vill inte göra folk upprörda, men jag tänker ändå säga min åsikt.

Kristendomen - Det här med "Gud" och "Jesus", jag tror inte att dom finns, jag tor däremot att det var en lurendrejare förr i tiden som hittade på "Gud"/ "Jesus"för att kunna tjäna pengar. Det är vad jag tror ;) Min kompis är kristen och jag hoppas inte att hon blir upprörd nu O.o

Buddhismen - Min mamma är buddhist. 

Muslimen (eller vad det nu heter) - Min pappa är muslim.

Religion överhuvudtaget - Jag tror inte på något förutom paranormalivitet, spöken, vetenskapen, mm.

Det var allt för mig!




SAYONARA!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards