kawaiiandnormal

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Angelique Jallow - 25 juni 2013 22:16

Tjoho igen!

:D

Har ni sett vad jag har lagt in? Visst är det kul och kreativt och roligt och MARSHMALLOWFLUFFIGT?? :D :D :D

Haha, jag är lite hyper för tillfället..

Brb, ska bara ladda min telefon lite snabbt!

Och jag är tillbaka! ;) 

Jag har lagt ut en bild på Instagram där det står att om det är 30 st som gillar så ska jag lägga in en video där jag sjunger! :) Får se vilken låt det blir ;)

Rubriken på förra inlägget glömde jag skriva varför om. :)

Jag ska kanske få en body mist från Victoria's Secret. Men inte från den riktiga butiken (där alla rika jävlar handlar sina grejer, sorry men så är det,) utan från Fyndiq eller en annan sida! På Victoria's Secret's hemsida så kostar den runt 300kr eller nånting runt det, men på den sidan som jag kanske ska köpa från så kostar den 119kr! Lite billigare än originalsidan, eller hur?

Justnu lyssnar jag på musik och kliar på mina två irriterande myggbett -.-'

I höst ska man sluta klarinett och kanske börja i dans istället! :3 Bahaha, shit vad kul! :D

Jag gick nämligen i Funky Kids när jag var runt 6 år och nu vill jag börja i dans igen! :) 

När jag får mycket pengar (ska föröka spara) så ska jag köpa nya skal till min mobil och en parfym :)

En vaniljparfym som finns på H&M, som inte luktar så mycket och som jag tror är ganska billig. :)

Well, nu måste jag gå och lägga mig, så syns väl imorgon hoppas jag!


SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 25 juni 2013 21:23

Tjoho! :D

Idag har jag vert med en kompis (som jag skrev igår) och innan jag skulle hem så tittade vi på olika och roliga videklipp på Youtube där det var olika kändisar och randoma personer som var från olika länder som försökte prata svenska! :D Det var skitkul! Haha..

Justnu (som vanligt) så tittar jag på MLP FiM och Youtube på ps3:t krånglar så jag ska starta om.

NU ska jag lägga in en grej så kommer strax! :3

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards