kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Hej! ^.^ Vloggs:

Av Angelique Jallow - 29 oktober 2012 19:41

Hej!


Först tänkte jag säga: 

  Japp, jag hämtade den från Cherrybam.com   

Jag funderar på att göra en vlogg på YT (Youtube) ... Jag tittar ju ganska mycket på Filip Winther's Saturday vlogg's och så tittar jag på Linnèa Näslunds kanal och på William Spetz (lillabloggen.se) kanal och Tora's kanal och bla, bla, bla...   Jag har blivit inspirerad (fast det blir jag alltid när jag tittar på något nytt, såå jobbigt alltså!   ) och hade typ göra likadant! Fast syrran var såklart snabbare och hann först i mål... Damn it... Filip Winther och William Spetz är såklart bäst angående mej, och jag älskar Filips låt, vad den nu heter, jag har glömt bort vad den heter, ÅH HJÄRNSLÄPP! *Frustrerad....* Jaha, kommer säkert på det senare.... Men den är iallafall skitbra finns på Spotify tror jag. Här får ni:

 

Dagens / Kvällens LÄRDOM


I dag lärde jag mig hur man spelar in musik hemma (om man har den utrustningen ja...   ) ! Jag lärde mig det från ett klipp som jag fortfarande tittar på... Klippet finns på Filip Winther's kanal och heter: I STUDION MED FILIP WINTHER. Hans kanal heter: filipwinthertv. Åh, han är så rolig fast han inte vet om det!   


Jag lärde mig också att man behöver inte ha skrivit kontrakt med ett skivbolag för att kunna lägga ut en låt på Spotify. <---- Det där, var HELT NYTT för mig! Inte vissta jag det förrens idag! Wow, man lär sig verkligen nånting varje dag.


Imorgon taggar vi INNOVATUM med F, syrran, K och K's syster. K är en annan kompis till mig och syrran och hon vill INTE att hennes namn ska synas här på bloggen så japp. Och förresten hennes namn börjar inte på K. Det är höstlovs special på Innovatum denna veckan så imorgon taggar vi extra för Singstar och GUITAR HERO!   Jag gillar Guitar Hero    alltså, jag känner att jag använder för lite smileys... och för mycket text. Ska jag skirva mindre? Igår kollade jag min statistik (fast det gör jag varje dag typ..) och i lördags eller söndags eller vad det nu var och då hade jag 16 besökare eller vad det nu heter och GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL IMORGON!!!!!!!!!!!!!! Ehrm...ja, detta var ju helt normalt. 

Nämen, skulle inte jag ändra bakgrundstexten bakom texten igår? Jag är en dålig människa!    Nä, men jag är fortfarande KÄÄR! Jag känner att jag måste ta upp det igen, jag måste få "lätta mitt hjärta" ! Han finns hela tiden i mitt huvud, jag kan inte sluta tänka på honom! Jag blir GALEN om jag inte säger nånting, tips på hur jag kan göra, kommentera på detta inlägg tack! Nej, nu släpper vi det! (Fast det kan jag inte, jag måste tänka på honom...   ) Jag började en mening med en parentes! Fränt....   Jag har inga punkter, inga hela meningar, bara mer kolon, hur ska jag göra, kanske ska jag bara tuta och köra? Har ingen bil eller moppe, bara en cykel och ett lås med en nyckel. Vad håller jag på med??   Jag skriver ett blogginlägg inte ett rim eller nån rap för tusan! 

Mamma tjatar om att jag ska gå och lägga iordning mina kläder som ligger på sängen men jag är för laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat........ Jag menar, om jag ska gå nu, så kan jag ju inte skriva klart för då är det "försent" att skriva. Förstår ni vad jag menar? Fast bara så ni vet, så är det inte säkert att jag kommer skriva varje dag liksom. Jag kanske kommer skriva typ varannan dag eller när jag hinner. Vad är det jag säger, NÄE, jag kommer skriva varje dag och jag kommer troligen ge er en Dagens / Kvällens / Fakta osv. grej vid varje första inlägg. Åh, jag är så trörr, det var så längesen jag sov gott!

Alltså, är det bara jag eller är Justin Bieber SNYGG? Visst, One Direction är också det men, Justin Bieber är nog fortfarande snyggast!

Jag funderar på att starta en tävling. En tävling där du kan vinna ett klistermärke. Kawaii!   Och det är inte bara ett klistermärke, det är ett Hello Kitty klistermärke! Okej, kanske inte ändå... X.X Näe, nu måste jag ha en bild här alltså, och det fort! Vet inte på vad faktiskt, jag får väl improvisera:

  Jedi, vilken överraskning! Nej, faktiskt inte jag valde ju faktiskt vilken bild jag skulle ta... Jag gillar Star Wars. Det är coola grejjer och gillar verkligen musiken. Så himla cool alltså! 

YOUTUBEKLIPP FÖR KVÄLLEN (2 st)


The Star Wars thar I used to know- Gotye parodi (Somebody that I used to know) 

Och:

 Vaknade på fel sida av sängen idag - Filip Winther   


Ni vet det jag skrev i förra inlägget om han jag gillade? DOM GICK ALDRIG PÅ DEJT!!!!!!!!!!!         

Vilken missuppfattning....X.X Fast han gillar ju inte mig ändå...  


Jag måste ladda min mobil....liksom bara 7% kvar....


Jag tror jag är klar med inlägget... Btw, min bästa kompis F ska åka till Dominikanska Republiken i 15 Månader, så kommer inte se eller träffa henne tills i nian (förutom imorgon..) ! STACKARS MEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!! BUHUUU!!

  

Jaha...


SAYONARA!



 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards