kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Testade mina edit skills

Av Angelique Jallow - 8 september 2014 18:10

 

HOLA AMIGOS! 

Hur mår ni idag? 

Själv mår jag finfint! ^^

Jag hade precis tänkt ladda ner demon till The Sims 4

och göra en sim :3

Och sedan hade jag även tänkt gå in på The Sims bloggar c:

Är det något jag älskar (i bloggväg) så är det

The Sims bloggar :') men även Moa Murderess blogg (epicfaiil.se)

och candie.se

C:

Mina favoritbloggar at the moment c;

 

Idag har jag varit i skolan, och idag började ju även musikalternativet!

Men när jag cyklade hem för att hämta min

fiol och lämna min skolväska och sen cyklade vidare till n3

(se förra inlägget), så fanns det ingen där! 

Det var ju vid lunchtid som vi började,

så jag kunde inte fråga någon för dom hade ju gått på lunch..

Så jag gick runt och kollade efter någon att fråga, men hittade

ingen, så då smsade jag mamma och då ringde hon

och sa vad jag skulle kunna göra. 

Och så gick jag upp till 3:e våningen för mamma sa att

jag skulle fråga i personalrummet däruppe, och precis när jag skulle

knacka på dörrn, så kommer en tjej och min fiollärare

ut från ett lunchrum bredvid. Så jag frågar min fiollärare om hon

vet vart musikalternativet kan vara men hon visste ingenting..

 

Vi gick runt i hela huset, förutom 5:e våning där dom tydligen var.

^Men det fick jag veta av en av ledarna som mamma hade

fått tag i^

Så jag kom ca 40 min försent och jag hoppas verkligen inte att

jag har fått frånvaro nu :s

Ingen av lärarna på IM visste vart det var och ingen

hade heller sagt nåt..

+ att jag missade studiebesöket som var förra veckan för att jag 

var sjuk.

 

Wow.. Det var väldigt mycket text..

Jag får änna lägga upp en bild så ni får vila ögonen på något vackert!

^^

 

Are you ready to die yet? xD

Haha, nämen blöd näsblod och kasta bord på mig om ni tycker att den 

här är oerhört fabulös! 

Jag hade tråkigt en gång och tänkte att jag skulle testa mina 

editing skills på Pixlr och så laddade jag ner en bild

på min kompis Emma (som vi förövrigt kallar Bacon, därav

bilden) och lade bacon i hennes ansikte xD

 

Jag tycker själv den är ganka bra och det tyckte hon med, so why not..

 

Nej, nu ska jag kolla runt på Sims bloggar och drömma mig

bort C:

 

KYAA ~

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards