kawaiiandnormal

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Angelique Jallow - 26 april 2014 10:15

     

Snart är det Valborg! :D


Eller nja, på onsdag är det ju det..

Vad ska ni göra då? c:


Jag ska åka till Främmestad, som vi gjort i kanske 14 år eller nåt,

och jag vill gärna ha det som tradition c;

Och iår kanske min man ska hänga med c:

Om hon får för sina päron så att säga c;

Och jag hoppas att hon får, för det skulle vara asnajs C:


Vissa festar och så när det är Valborg, det är ju nästan standard för de

som gör det varje år.

Det kanske är som rutin eller så är det deras tradition

som de vill hålla kvar.

Skulle också vilja festa på Valborg nån gång innan jag dör.

Faktiskt :)


Men kanske inte just iår.

Kanske när jag blir lite äldre c;


Men nu, har jag inget mer att säga c;



SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards