kawaiiandnormal

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Angelique Jallow - 20 januari 2015 21:35

Hej! :3

Hur har er helg/vecka vart?

Min helg har vart ganska rolig, jag sov över hos min polare Nanna hela helgen

och på söndagen åkte jag hem. I lördags hade Nanna typ en "tjejkväll" med mig + 3 tjejer

till och en av dom hade med sig Mario Kart som vi körde C8

Det var första gången jag spelade det och det var skitkul! :3

Jag vill spela det igen, men jag har inget Wii :(

Så jag ska alldeles strax kolla om det finns till Playstation 3 C:

Och om det inte finns så blir jag sur ;3;

 

Idag köpte jag en ny eyeliner, "Master Precise liquid eyeliner"

 

Den är jättebra! ;)

Jag köpte den på Kicks här i Trollhättan (i Oden) och där kostade den ca

80kr. Den skulle ha kostat 119 kr tror jag ^^

En ny eyeliner var behövligt efersom jag har två stycken som inte funkar

+ att en av dom är jättetjock ;-;

Höhöhö cx

 

Veckans låttips är dessa låtar, som atm är mina favoritlåtar justnu c;

Ingen speciell ordning, men Younger är bäst ändå x3

 

Ha det gött! C:

 

SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards