kawaiiandnormal

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38

 

Hej! c:

Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o

Jag glömde helt bort ;-; 

Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c:

Det var roligt cx 

Jag fick många fina presenter c': 

Jag ska skicka bilder på mina presenter och lägga upp dom här snart c;

Det kanske blir nån gång denna veckan iallafall c;


I skolan denna vecka blir det ganska god mat C8

Stekt sill får vi på torsdag och det ska blir roligt, för jag har aldrig ätit STEKT sill förut cx

Bara "lagrad" eller "vanlig" cx 

ÅH LÖKSILL ÄR SÅ JÄVLA GOTT C'8 Förstår verkligen inte hur folk inte

kan tycka om sill? xD


Nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag kommer upp imorrn cx

Men förmodligen så kommer jag ligga med min mobil timme efter timme xD

Men vi syns förmodligen nästa vecka eller senare denna veckan! cx


SAYONARA!

 

Tidigare månad - Senare månad
Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards