kawaiiandnormal

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Angelique Jallow - 13 mars 2014 17:45

 

Hejsan alla underbara läsare   


Lägger in en massa tidsinställda inlägg, för att min dator typ laggar.. :c


Det är så himla synd, för jag kan inte blogga då :'c


Det är typ annonser som kommer in på sidorna och så, och hela bloggplatsen

blir förjävla konstig :c


Så det är därför jag inte bloggar så mycket längre :(

+ att jag inte gillar att skriva på mobilen..


Ehe..


Ska nog ändra bakgrund på bloggen och så snart, men inte headern, för den,

enligt mig, är perfekt c:


Och jag måste hitta en cosplay som jag kan ha till DonkeyCon! :o

Som är enkel, såklart. Min budget är väääääldigt låg atm :c

Och min kära vän Esmeralda ska hjälpa mig med min cosplay c:

Men.. eh.. Nu ska jag spela lite c:



SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards