kawaiiandnormal

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Angelique Jallow - 17 mars 2014 16:41

 

Hellu c:

Någon som vet om Fairlane i Trollhättan tar angelbites?

Och hur mycket det kostar?

;-;

I kinda need to know..


Ska nämligen fråga mor min om jag får pierca mig, när BenGE inte är hemma.


Jag får liksom för pappa, och jag har ca 600 spänn ;-;


Öh..


Juste!

Vi hade Nationella Prov i svenska idag!

Det var nervöst, men det bästa var att vi fick ha med oss godis c:

Och provet gick by the way förvånansvärt bra! :D


Och nu har jag hicka ;-;

Well, ska lysna lite mer på musik och spela in en video till gsm c;



SAYONARA!

 


Av Angelique Jallow - 17 mars 2014 09:00

           

!TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

 

Hej ;3

 

Idag har jag Nationella Prov i svenska, och eh.. Jag hoppas att det går bra ;-;

Jag vill ju liksom inte kugga ;-;

Hehe..

 

Idag kommer det bli en sån seeeg dag och jag kommer vara jättetrött :c

Nu på morgonen så har jag Nationella, sen efter det så har vi

vanliga lektioner. Och efter det så spelar jag.. Och samma dag 

(tror jag) har jag inträdesprovet till gymnasiet O.O

 

VAD FASEN HAR JAG GETT MIG IN PÅ EGENTLIGEN O.O

Jag skulle tagit vård och omsorg istället :-:

 

Har Nationella i svenska på fredag (eller om det var torsdag o.O) igen..

Är så himla skoltrött och stressad redan :c

*Pust*

 

Men jag ska kämpa vidare! :D

Well, gotta go :)

 

 

SAYONARA!

 

 

 

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards