kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Angelique Jallow - 12 december 2013 00:29

 

Hej! :Dkt börja göra headers till alla som bloggar på bloggplatsen! 

Men det blir antingen collageheaders eller vanliga headers! c:

Ni ser dessa bloggar:

http://modigpojkesliv.bloggplatsen.se/

http://moatyrolff.bloggplatsen.se/

Dessa bloggars headers har jag gjort! c:

Visst är de fina? (:

Jag är mest "pro" på collageheaders och allt ni behöver göra är att säga hur munga "rutor" ni vill ha, om ni vill ha många, mellan eller lite och skicka en massa bilder till min mail! 

Min mail är alltså: 

jallowangelique@gmail.com


Jag gör bara 5 stycken headers so long, och jag kommer förmodligen göra dem när jag har tid. Om ni nu inte MÅSTE ha dom så fort som möjligt.

Jag gör så gott jag kan och om Du inte blir nöjd, så försöker jag igen. Det är helt gratis att "beställa" en header.

Men det är först till kvarn!

Bestäm gärna tema också! :)

Jag gör BARA headers i Picmonkey, inget annat.


Gå gärna in på deras bloggar, som jag länkade däruppe! 

www.modigpojkesliv.bloggplatsen.se har en frågestund justnu, så fråga på! c:


Vem vet, detta kanske blir en väldigt, väldigt sen julkalender? C;

Well,



SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards