kawaiiandnormal

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Angelique Jallow - 14 december 2013 23:26

 

Som rubriken lyder, tänkte jag att jag hade tänkt ha en FRÅGESTUND! 

Ni får fråga vad ni vill och hur ni vill! c; Ni kan fråga på min maili kommentarerna eller om ni har mig på facebook kan ni ju fråga mig där! C; Eller på videofyme! c:

 

När jag sa att jag skulle redigera lite bilder, så menade jag dessa c:

Ska redigera en video som snart ska upp på videofyme, så fråga på! 

Och nu blev jag sugen på att spela sims.. D:


Har ni några julklappar under granen än? Det har vi! c:

Glömde bort julkalendern helt i början av månaden + att jag kunde inte hittar lucköppnagrejen var slut i alla affärer i stan :c så jag har inte hunnit se de resterane avsnitten (har bara sett 5) :c 

Så ska bara se sista, eller så ser jag den inte alls. Sorgligt nog. 

Well, ska snapchata lite och filma lite till videofyme c:

 

SAYONARA!

 

 

Av Angelique Jallow - 14 december 2013 20:58

 

HEJ.


Idag gick jag till Överby (ett relativt stort köpcenter i Trollhättan) med Essi ( http://modigpojkesliv.bloggplatsen.se/ ) och Johanna. Jaqueline blev sur så hon gick hem. Men det var ganska kul att gå runt i affärer iallafall! Essi köpte ett armband på Glitter och en ny BH på H&M tror jag O.o 

Hon prövad en massa BH:ar, däribland en jättefin glittrig BH, som var så fab att jag blödde näsblod  

 gif från Full Metal Alchemist

 


BAHAHAH X'D

 

Vår hamster Kurtan (Kurt) måste få sig nånting att tugga på, för han biter snart sönder buren /.\ Och det är så sorgligt för han gör sönder sina tänder, börjar blöda i munnen och doppar hela rumpan i vattnet o.o Han är så dum och jag försöker verkligen att få honom att sluta, men det går inte :c

 

Nu har jag nyss ätit middag och nu dricker jag julmust :3

BARA JAG SOM TYCKER ATT JULMUST ÄR GOTT? ALLTSÅ, HELT UNDERBART, FANTASTISKT AWESOME GOTT?

Haha :D

Brb, ska redigera lite bilder c;

BÄHÄH C:

 

 

SAYONARA!

   


Av Angelique Jallow - 14 december 2013 12:50

JAPP.


JAG VILL TILL ÖVERBY

MEN ISTÄLLET

MÅSTE JAG STÄDA

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards