kawaiiandnormal

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Angelique Jallow - 24 december 2013 13:57

GÅ IN PÅ DERAS HEMSIDA, DEN ÄR JÄTTEGULLIG C:

MEN. DEN ÄR PÅ ENGELSKA.

 

WELL,

 

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 24 december 2013 06:11

FANNY!

http://fannyn.bloggplatsen.se/

Grattis! c:

 

Vi har mejlat, och vi har sagt som så att hon ska mejla nån gån under dagen om när hon ska börja, och hon kommer få gästblogga i 1 vecka. Om hon vill alltså :)

Det är inget bestämt om vad hon ska blogga om, utan, hon får blogga om vad hon själv vill c:

 

Det var ingen annan än Fanny, som deltog, så därför valde jag henne. 

Kolla in hennes bloggn nu, vettja! c;

 

HÄHÄ.

Ftw, jag har ju dygnat O.o

 

HAHAHA, DET MÄRKTE JAG NU XD

Nä, vad tragiskt...

Jag kommer säkert vara astrött hela dagen :c

Men, det är nog smällar man får ta när man bloggar som jag cx

Well, nu ska jag nog ta och sova lite grann, jag ska nämligen upp klockan 8:00 för klockan 9:00 typ, ska jag vara hos Essie :)

Fast... Hon vet det inte än XD

Men, men, lilla jag behöver lite sömn :)

 

NATTI NATTI.

 

 

 

SAYONARA!

 

 

 


Av Angelique Jallow - 24 december 2013 00:53

 

HÄJ !


GOD JUL PÅ ER !

Jag ville egentligen bara säga god jul, för jag hoppas att det blir en riktigt god jul för er, och att ni får riktigt bra julklappar och att ni har det kul! c:

 

Jag ska hem till Essie imorgon morgon, vid typ 9-tiden, och öpnna jullklappar med andra goa människor c:

Synd att det inte finns nån snö, tough :c

Well, tror jag ska gå och lägga mig nu :)

OCH PAPPA KOMMER IMORRN! :D

Har inte träffat honom på månader (han bor i Västerås) ! 

Han kommer nångång vid 2-tiden tror jag :)

 

Btw, skulle öpnna julklappar från Johanna vid 00:00-tiden, och öpnnade 1 min över, och jag fick Skittles (sura) och ett halsband! C: TAAACK JOHANNA :D

 

GOODNIGHT OCH GOD JUL!

 

 

SAYONARA!

 

http://emmabroberg.blogg.se/

 

 

 

 

 

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards