kawaiiandnormal

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Angelique Jallow - 1 mars 2013 22:07

Mars, mars på er!

Hej, hur mår ni? Jag vet inte om jag bloggade igår eller inte, men ni får iallafall ett inlägg idag! Idag är det 1 Mars! Och Justin Bieber fyller 19 år idag! Grattis Bieber! <3 Love You!  I onsdags fick jag min älskade lolita klänning om jag inte redan har sagt det... O.o Justnu letar jag efter en fin miku peruk som jag kan ha till min lolita klänning som jag hade tänkt ha på något konvent framöver! Fast på DonkeyCon (kommer till det senare) ska jag, S, G, O och syrran ha mario bros tema, så då ska jag vara Peach, G ska vara Daisy om hon får följa med, S ska vara Yoshi, syrran ska vara Mario och O ska vara Luigi ;) Jag tror att där är 26 april och jag, syrran och S håller på med Yoshi's skal som S ska ha på ryggen! Kommer bli askul! Och jag hoppas verkligen att G och O får följa med och att dom har pengar över så att dom kan komma dit och så. Jag är inne på http://www.miccostumes.com/Cosplay_Accessories_86c.html och http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showAll.asp?type=lolita och letar efter billiga cosplay saker men på miccostumes är allt jättedyrt och på bodyline hittar jag ingen orange klänning... Hur ska jag göra? Vi behöver den innan 26 april eller egentligen helst innan 1 april! Så att vi har allt innan överhuvudtaget. Åh, just det, jag glömde att lägga till förut att Rupert Grint (Ron Weasly i Harry Potter) fyller också år idag! Jag vet inte hur gammal han blir idag men han är säkert inte så gammal. Än. Snart ska jag gå och lägga mig, kanske skulle vara med S imorgon men hon skulle fråga sin fader. Han är ganska läskig by the way. Eller iallafall när man inte träffar honom så mycket. Inte för att jag vill träffa honom, men han är säkert jättetrevlig! Ånej, mamma slänger min mat som jag hade tänkt äta! :( Jaha, jag får väl ta en smörgås då! Om jag får :$ Fast det tror jag nog! Mamma är ju trots allt bäst i världen!

Nu ska jag göra mig iordning inför kvällen, så jag får väl säga godnatt även om jag inte kan det på japanska... Det får bli hejdå på japanska istället! ;)



SAYONARA!!! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards