kawaiiandnormal

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Angelique Jallow - 6 mars 2013 20:41

Hej!

Jag är förkyld men jag tror jag håller på att bli sjuk... Fy... Jag vill inte vara sjuk, jag måste hinna spela in låten till Mini Mello så att jag kan vara med! Det är min högsta önskan och min sista chans! :C Och den vill jag verkligen inte missa! Så jag ska fråga Naoel och Elisia om dom vill vara med! :D Jag hoppas dom vill! Imorgon är det friluftsdag för alla i hela skolan förutom 5:orna och nedåt tror jag... Kommer bi ganska kul tror jag, ska nämligen dansa och sedan till Friskis & Svettis! Men får se om jag orkar med allt det där.. Justnu håller mamma på med sushi till imorgon. Nam, nam! :D Men nu måste jag gå och lägga mej, kanske läser en bok lite innan jag går och lägger mig? 

Well, goodnight and dream sweet!



SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 6 mars 2013 13:15

Hejsan, jag sitter på min tråkiga tyska lektion och bakom mig sitter ett par satans idioter. Egentligen ska det stå ett svärord före idioter, men jag vill inte svära! De håller på och skrattar, men jag kanske överdriver, det kanske inte är om mig, men eftersom dom sitter bakom mig så ser dom vad jag skriver...! Jag hoppas verkligen dom ser detta, dom kan faktiskt titta någon annanstans, dom har visst ingen tv att titta på! Haha..

Lool, nu ska jag lyssna färdigt.



Sayonara!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards