kawaiiandnormal

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Angelique Jallow - 3 mars 2013 16:57

Hej, hur har dag varit hittills? Min har vart tråkig och seg sedan S cyklade hem. Men annars har jag haft det ganska kul. Jag och S var på stan för hon skulle på kalas kl. 17:00 och hon skulle köpa en present till sin syssling! Och då fick jag vara med. Det var jättenära att hon köpte ett litet guldigt påskägg på Åhlèns, men som tur var gjorde hon inte det. Hon köpte en Monster Rehab    och jag fick ju såklart smaka först eftersom hon kan ha ätit något jag inte tål innan, så ja, iallafall, vi var helt blinda och såg inte att det stod "Non Carbonated" på så när jag smakade / fick dricka först så kände jag att den smakade konstigt. Och när jag läste på på burken så stod det ju självklart att det var te och lemonad. Så jag visade det för S och hon säger bara: "Jag gillar citron te"... Sedan ville jag inte ha mer så då fick hon den och hon tyckte också den var vidrig. Hehe. By the way, "Non Carbonated" betyder att den inte är / var kolsyrad. Förut idag sprang jag till vårt rum och otur som jag har, så sträcker jag ut handen och, ni vet det där överflödiga skinnet man har mellan pekfingret, där slog  jag i på kanten på byrån... Precis när jag kände hur smärtan spred ut sig i hela handen satte jag mig på knä och liksom ropade: BAKA! BAKA! BAKA! (Baka = Idiot på japanska). Alltså det gjorde jätteont och det ilade / ilar i fingrarna, särskilt i pekfingret, och gör ont när jag rör dom... Även om det gör ont när jag skriver så känner jag att jag måste skriva ett inlägg iallafall, jag måste göra klart den nya designen på bloggen. Och det här ilandet kommer i vågor så ibland gör det jätteont men annars så känner jag att det bara gör ganska ont. Vilken tur att det är högerhanden för annars skulle jag vara körd! För jag är ju vänsterhänt...! Oj, vad långt inlägget blev... Hehe.. Varsågod på förhand! ;)

Nu ska jag köra igång med designen så vi syns väl sedan kanske om jag inte har för ont?



SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards