kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Angelique Jallow - 12 februari 2014 20:12

 

HALLOJ.

 

Det har hänt en väldigt tragisk grej med min kompis, så hon och hennes familj mår lite dåligt (tänker inte säga hennes namn)

Så imorgon ska jag bära svarta kläder, bara för henne :)

 

Och så vart det ju rubriken!

Vad handlar det om?

Jo, en tjej vid namnet Amanda undrade om jag ville skriva om hennes blogg här på min blogg.

Och det tänkte jag göra nu c:

Tänkte till och med visa en bild på mejlet som jag fick c:

Men först tänkte jag berätta lite kort om hennes blogg:

 

Hon heter alltså Amanda och hon säljer söta prylar från Asien och frakten ingår alltid i priset c;

Vilket är bra, på sätt och vis!

Hon har en massa söta tatto tights och diadem som inte kostar en hel förmögenhet ;)

Och ja, det var allt c:

Jag ska fråga mor min om jag kan få nånting från den sidan i födelsedagspresent eftersom jag snart fyller år c:

YAY :'D

 

ANYWAYS, här har ni bilden:

 

Japp, det var ty - VÄNTA LITE!

JAG MÅSTE JU LÄNKA HENNES BLOGG!

Tur att jag kom på det ;)

Här har ni länken:

http://kawaiiaegyosaker.blogg.se/

 

Varsegoda! C: Nu ska jag ta nånting att äta c;

 

SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards