kawaiiandnormal

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Angelique Jallow - 23 februari 2014 14:57

 

Ni har hört det förut och kommer förmodligen få höra det igen,

JAG ÄR EN USEL BLOGGARE.

 

Jag MÅSTE börja med att blogga mer regelbundet :c

Men det kraxiga i språket är att jag inte har tid..

...

Jag och Sanna snackar om Nalle Puh by the way c:

Om vilka ens favoriter var c:

Min favroit var nog mest Tiger och Kanin c:

Vilken/Vilka var er favorit(er)?

Svara gärna i kommentarerna! c:

 

Well, nu ska jag vänta på att min brygd på Pottermore (ja, jag har det, och ja, ni får gärna lägga till mig som vän) ska bli klar så att jag kan lägga till folks :I

På Pottermore heter jag: MirrorLumos7814

 

Nu, NU!

Nu ska jag kolla vidare på Facebook, och Instagram och alla andra sociala medier c:

Vi syns!

 

 

SAYONARA!

 

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards