kawaiiandnormal

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Angelique Jallow - 14 februari 2014 15:34

 

TJABBA TJENA HALLÅ


Angående rubriken:

Vi 9:or åkte på opera igår, och den hette La cage aux folles. Faast.. Egentligen är det ingen opera, det är mer en musikal.

Men den var bra, låtara var lite catchy, fastnade lät i huvudet! C;

Vi såg den på Göteborgsoperan, och där var det lyxigt, må ni tro! 

Hehe..


GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG FÖRESTEN! 

Vad har ni gjort idag? :)

Vi började 10 över 11 idag (men jag försov mig, hehe...) som kompensation för att vi kom hem vid 11-tiden igår.

Rätt så chill faktiskt :)


Justnu kollar jag på farmen, men ska alldeles strax sticka till fritidsgården tror jag :) Eller kanske kolla lite på Ever After After eller vad det nu heter.. C;

Bara så ni vet, anledningen till varför jag skriver så konstigt, så är det för att texten har blivit konstig och min dator laggar /.\

Ska nog starta om datorn :c

Well, vi syns!



SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards