kawaiiandnormal

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Angelique Jallow - 4 maj 2014 20:45

 

Hej C:

Idag vid typ 12-13 tiden nån gång, var jag ute med vår hund Fluff,

och då går jag typ förbi en garageport som helt plötsligt öppnas.

Jag är lite nyfiken av mig, så jag kollar en stund

och undrar vad för sorts bil det är som ska ut

(Är egentligen ute efter reg-skylten, men whatever)

MEN! Istället för en bil, kommer det, sakta men säkert, ut en liten tant

med en rullator genom garageporten.

Jag blev jätteförvånad och typ sa "what the f*ck" lite tyst för mig själv och gick 

vidare c;

Det var jättekonstigt! :o


Justnu sitter jag och kollar efter en snygg Morphsuit till DonkeyCon,

och så hade jag tänkt att visa mamma en fin Hasake peruk c:

Eller egentligen är det ingen riktig Hasake peruk,

den är bara ganska lång och orange ;_;

Men den är snygg för det! :D


Sen efter att jag har skrivit det här inlägget, ska jag provsminka mig

själv inför imorrn c;

Imorrn har vi nämligen SPEXFOTO :D

Så jag ska vara fjortis/bimbobrud xD


Så, måste vara ganska förberedd c;

Well, bäst jag sätter igång c:



SAYONARA!


          


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards