kawaiiandnormal

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Angelique Jallow - 10 maj 2014 17:21

 

Hallu! C:

Idag har jag vart på Överby med några kompisar och jag köpte ett par lösögonfransar

och så köpte jag en Happy Meal på Donken ;)

Sen för kanske 1 halvtimme sen eller nått kom jag hem, och har bara startat

datorn och mina nya hörlurar som jag fick av min kompis! :)

Så nu hade jag tänkt fråga min andra kompis Sanna om hon vill spela med mig

nu, för att senare ikväll är det Eurovision Song Conetst! :D

Jag ska nog rösta på antingen Österrike eller Norge :)

Norges bidrag heter "Silent Storm" och den är så stark, så vacker! Jag 

vill bara krama om snubben för att han sjunger så fint! 

Så jäkla fin, jag hittar knappt några ord..

Vilken låt ska ni rösta på? Vilken tycker ni ska vinna?

Svara gärna i kommentarerna :)

Så nu ska jag ringa Sanna och fråga, för hon är inte inne på Skype ;-;

Well, vi syns senare eller imorn! :)


SAYONARA!

(Norges bidrag i ESC 2014 - Silent Storm)

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards