kawaiiandnormal

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Angelique Jallow - 20 maj 2014 18:33

Hei c:

At the moment är det varmt och solen lyser så fint utomhus medans

jag sitter här och bloggar :c

Men det måste göras, måste ju fortfarande lägga upp de där

tidsinställda inläggen som jag glömde bort igår whops :'s

Sen ska jag nog dra hem till Essie, för jag har astråkigt ;-;


Och eftersom det är så fint ute, så vill jag vara ute och åka c;


Det här inlägget blir inte så långt isåfall c;

Fick nya kläder utav mamma igår, så ska nog ha på mig det när jag

sticker hem till Essie sen c;


Idag sjöng jag duett med min syrra för första gången inför min klass,

och det var skitnervöst, men sen försvann det nervösa! :D

Måste öva på min fiol också, och börja på mitt och Sannas

svenskaarbete som ska redovisas imorrn ;-;

Hade också tänkt göra en ny bakgrund till bloggen c;

Det här var typ allt jag hade att säga och som har

hänt under dagen typ ;-;

WELL.


SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards