kawaiiandnormal

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Angelique Jallow - 8 maj 2014 18:05

               

Hallu! :)

Hade tänkt tipsa er om mina tumblrs c;

Har ni också tumblr?

Det är bara att följa mig! ;)

Ska alldeles strax länka dom, ska bara ta upp dem i två flikar först, för jag

kommer inte ihåg vad dom heter men jag har dom typ "favoritmarkerade"

på datorn, så jag får tag på dom lätt c;

Här är den "mörka":  

Och här är min "pastel goth" blog: 

Där har ni dom ;)

*Hoppas länkarna funkar, om de inte gör det, kommer jag strecka för den här texten

som jag skriver nu o.o*

Well, det var väl allt antar jag :)

Åh, just det!

Om ni börjar följa mig så följer jag er gärna tillbaka :)



SAYONARA!

  



 
Av Angelique Jallow - 8 maj 2014 14:33

 

Hej! :D

Tidigar idag, typ imorses, så skrattade jag och Felicia och en som vi kan

kalla för Lisa så vi vek oss av skratt. 

Eller typ, jag vek mig av skratt x'D

Och det var så kul att jag höll på att kissa på mig (och fisa)

så jag försökte gå på toa, men dom hindrade mig så mycket att jag skrattade ännu

mer och min mage gjorde skitont!

Men så fick jag äntligen låst dörrn så att jag kunde kissa och

när jag drog ner trosorna så såg jag att jag hade fått...

MENS!

Jag blev faktiskt ganska chockad och jag trodde att det var en

dröm först, men när jag torkade mig så vart det sant O.O

Jag har länge trott att jag aldrig skulle få den för att jag vägde för lite

men nu har jag banne mig fått den! :D

 

Och som tur var så har Felicia alltid med sig sina bindor så jag

fick låna en :)

Och nu när jag kom hem så bytte jag binda ;)

 

Imorrn har vi Nationella Prov i matte, igen!

Jag hoppas det blir enkelt igen, för det var banne mig svårt ;_;

Förvisso fick jag typ hjälp av hjälpläraren ;)

Men nu har jag inget mer att säga ;-;

 

SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards