kawaiiandnormal

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Angelique Jallow - 7 maj 2014 20:41

 

Jomen, det blev Månadens Länk iallafall :)

Jag har valt att länka den här sidan:

http://konvent.se/donkeycon-2014/

Försökte att infoga länken men den ville inte hjälpa till

;__;

Anyways, här har ni iallafall Månadens Länk! :)


SAYONARA!

 

 


Av Angelique Jallow - 7 maj 2014 19:52

 

Shululu alla läsare! :)

Jag har egentligen inget vettigt att skriva typ, så jag hade bara tänkt

lägga upp typ Månadens bild eller något sånt därt,

eller kanske Månadens länk?

Jag vet inte faktiskt, nånting blir det! ;)

Har inte hänt så himla mycket idag förutom att vi har bestämt klasströjorna

och haft Nationella Prov i matte ;)

Vilket inte var så jädra najs, men jag tror och hoppas på att jag 

får ett E eller ett D :D

Har faktiskt aldrig fått ett E på ett matteprov. Och då

menar jag verkligen det.

Har aldrig någonsin blivit godkänd! ;)


Men skåda, jag hade faktiskt nånting att skriva om! :D

Haha xD

Men nu ska jag gå på toa och sen ska jag käka mat

och sen ska jag skriva Månadens.. inlägget! ;)

Ses sen!



SAYO MAYO!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards