kawaiiandnormal

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Angelique Jallow - 11 januari 2013 20:24

Hejsan, nu är vi här igen!

Jag var sjuk igår och dagen före det.... Tyckte att jag behövde förklara rubriken lite extra kort. Nu tittar jag på Bones (en av mina favoritserier C:) och jag har som tur är aldrig sett den förut :D Jag är väldigt hostig och jag tor jag kommer att vara hemma under helgen förutom imorgon när man ska in till Överby och söka sommarjobb! Jag ska även kolla inne på Bokia (Oden). Jag hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb! Så att jag kan tjäna egna pengar :)

Jag har tråkigt och förutom att jag tittar på Bones så kan, nej jag menar, ni får gärna kika / chatta med mig på Kik!

Där heter jag: 2sweetforya

Om du vill maila mig nånting så kan du maila mig på: angeliquejallow98@gmail.com

Nu ska jag titta på Gladiatorerna och ha det allmänt kul!



SAYONARA!!

pS. Ingen bild i detta inlägget...:C

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards