kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Angelique Jallow - 12 januari 2013 19:32

Tjenare, kompis!

Idag har jag, syrran och F (och mamma) vart på Överby. Jag, syrran och F gick först in på Coop och virrade runt därinne som yra höns. Vi hittade liksom inte ut och så fanns det typ en "korg" med massa inplastade kuddar som F kastade mig i. Det såg säkert jättekul ut och vi hade jättekul! Mamma var antingen på Ica Maxi eller så var hon i SIBA - huset. När jag, syrran och F var "klara" på Coop och Ica Maxi så gick vi in på Lindex. På Lindex skulle vi såklart pröva "korsetter" eller typ en behå men ändå ett linne. (Sexigt nattlinne ^^) Dom var såklart för stora och så tittade vi på några JÄTTEFINA behåar! :D Efter det gick vi till SIBA - huset och gick in på BIK BOK och gick runt som yra höns där också och när vi var klara där var jag på väg mot Gina Tricot när F och syrran hade gått in på Skopunkten (eller om det var Din sko O.o...) När vi var klara där gick vi in på Guldfynd och sedan till Gina Tricot. Där såg vi jättefina kläder och trosor och lite annat... Sedan gick vi till H&M och kollade på jättefula tröjor och några snygga byxor! Sedan åkte vi upp och tittade på lite kläder där och då ringde F's mamma och sa att hon skulle hem så då gick vi. Men vi träffade mamma och hon ville hem för hon hade ont i huvudet :( (stackars mamma :(( ) men jag, F och syrran sa att vi åkte med bussen hem istället så vi gick till Glitter och lite annat innan vi åkte hem med bussen. När vi kom fram till stan gick vi till Hemmakväll och köpte godis. :3 Jag funderade på att köpa ett skal till min iPhone men jag avstod från det som tur var ;) Sedan funderade vi på att gå till Bokia en snabbis men det var bara några minuter innan F's buss kom så vi gick till busskuren. Och sedan när hennes buss hade åkt, gick jag och syrran hem. Tuff, men rolig dag! :D Ett tag efter det gick jag och syrran till Matmor och köpte hårfärg till mig :3 

Haha, ni kommer bli så paffa när ni ser resultatet! Fast jag har inte färgat det ännu... O.o

Och nu ska jag äta! Eller det är några mellan där!



SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 12 januari 2013 18:10

Jag har gjort ett quiz för er som följer min blogg på Gotoquiz.com Jag ska länka (om det funkar....) så att ni får se! Jag tror inte att det blir ett så långt inlägg idag, men man kan ju alltid hoppas! Jag funderar på att byta bloggportal till devote eller blogg.se men vi får se om det blir av... Jag har köpt hårfärg idag, men ni får se när det är klart (Har nämligen inte färgat det ännu...). Vad många "..." det blir i inlägget idag då... Men gud, jag måste verkligen sluta! Haha, laughoutloud... Jag tror jag ska länka med en gång för jag tycker att eftersom rubriken lyder "Quiz" så tycker jag att jag ska länka med en gång. Konstiga regler eller vad det nu heter! 

Ã�r du en riktig följare av bloggen kawaiiandnormal? <----- Där har ni länken, hoppas ni får alla rätt! 


 
Jag kan inte få bort den här och det får jag nog leva med... Gud, vad jag stör mig på det!
 
 
SAYONARA !!
Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards